Jump to content

Expresso 2 go of zoiets!!


Michiel23

Recommended Posts

beste gtamedegamers. je moet zo'n missie doen van Asuka moet je koffietenten vernietegen! :rolleyes: En daar staat de columbians achter deze:TN_gta3_artwork_34.GIF Mijn vraag is waar zijn jullie eerst heen gereden? Want als ik van Donalslove zijn kantoor af kom rijdt ik naar de calahan bridge en dan vernietig ik die koffietent in de area van The-maffia (Dat is de laatste koffietent in Portland) NE daar rijd ik door die tunnel van portland naar Shordsade vile en dan ben ik weer te laat en ik rijdt met een infernus nog wel!! alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Die missie is best lastig, je kunt ze het beste allemaal boven de grond doen. Eerst alle stands opzoeken, dan beginnen bij Shoreside Vale of Portland en dan schematisch doorwerken naar het uiteinde. Wel eerst alle stands opzoeken zodat ze alle 9 op de radar staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Esspresso 2 go is inderdaad een vrij lastige missie. Het is het meest verstandige om eerst alle stalletjes (het waren er negen, dacht ik) op te zoeken zodat ze op de radar verschijnen, en vervolgens, met behulp van een map, de beste route te plannen. (ik herinner me dat er een snelle was via Staunton Island> Lift Bridge> airport> tunnel> Shoreside Vale> tunnel> Portland, maar dit verschilt per persoon) Pas als je dat gedaan hebt begin je met het vernielen van de kraampjes. Hiervoor kun je het beste een rocket Launcher gebruiken, dat bespaart tijd, health en je auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zo gedaan:

-Eerst op alle eilanden rondgereden en de 9 kramen ontdekt

-Dan naar Shoreside Vale, Staunton Island en Portland.

Ik had nog ongeveer 30 seconden over. Staunton Island had ik sneller gekunt.

En ik heb het gewoon gedaan met verschillende auto's, ze gaan wel snel kapot, maar 2 kramen moet lukken. Ook kan je met OL Barracks doen, alleen die gaat niet zo snel, maar gaat wel lang mee.

Ik heb hem gehaald na 2 keer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Ik heb het zo gedaan:

-Eerst op alle eilanden rondgereden en de 9 kramen ontdekt

-Dan naar Shoreside Vale, Staunton Island en Portland.

Ik had nog ongeveer 30 seconden over. Staunton Island had ik sneller gekunt.

En ik heb het gewoon gedaan met verschillende auto's, ze gaan wel snel kapot, maar 2 kramen moet lukken. Ook kan je met OL Barracks doen, alleen die gaat niet zo snel, maar gaat wel lang mee.

Ik heb hem gehaald na 2 keer.

ja lekker, een OL Barracks word kapot geknald door de mafia

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
espresso2go8sxfu0.gif

ik ben begonnen bij 9 naar 1 maar je kan je denkik het best aan deze volgorde houden ;) succes :puh:

Hé, die kaart wou ik hier ook naar zetten :ch:

Edit: Je hoeft dit niet met handgranaat te doen ofzo. je kan er gewoon tegenaan beuken en hij is kapot :).

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...