GTA Monster Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 De hoofdrol speler van Driver 2 is Tanner. De gene die je moet vermoorden in deze missie heet Tanner. Tanner lijkt afzonderlijk veel op de Tanner van Driver 2 Deze Tanner VLUGT IN EEN AUTO. GTA3 speelt zich (denk ik) later af dan Driver 2. Iemand meer van deze argumenten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Oud nieuws Ze gebruiken overigens een random ped (misschien wel gebaseerd op Tanner, weet niemand) en het is duidelijk een lange neus naar de Driver serie. Bewerkt: 9 augustus 2008 door Galiorix Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 Oud nieuws Ze gebruiken overigens een random ped (misschien wel gebaseerd op Tanner, weet niemand) en het is duidelijk een lange neus naar de Driver serie. Een random ped is het niet. Ik zie hem nooit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Oud nieuws Ze gebruiken overigens een random ped (misschien wel gebaseerd op Tanner, weet niemand) en het is duidelijk een lange neus naar de Driver serie. Een random ped is het niet. Ik zie hem nooit. Hij loopt er wel rond, ze hebben alleen die jas van die ped in gekort en hem een witte kraag gegeven,Maar ik baal wel van deze missie.[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Wij balen er toch ook niet van de de driver serie hetzelfde ongeveer deed met Tommy uit GTA Vice City, maar dan in een missie maar gewoon daar buiten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Wij balen er toch ook niet van de de driver serie hetzelfde ongeveer deed met Tommy uit GTA Vice City, maar dan in een missie maar gewoon daar buiten? Ze moeter er gewoon niet zo,n probleem van maken.Rockstar niet en reflections niet, gewoon in vrede verder werken en elkaar met rust laten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Dat gaat helaas niet in de harde zakenwereld Nee ik vind ook wel dat ze niet zo het kind moeten uithangen. Salutations, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Dat gaat helaas niet in de harde zakenwereld Nee ik vind ook wel dat ze niet zo het kind moeten uithangen. Salutations, Tja inderdaad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Zoals ze in het andere topic al zeiden: Dit is niet normaal: En dit vind iedereen dan normaal?: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Waarom is een beetje onderlinge concurrentie zo fout? Zo'n dingen maken spellen juist leuk. Juist heerlijk van Rockstar dat ze in Two Faced Tanner zeggen dat deze Tanner niets zonder zijn auto is, en hem de loop animatie hebben gegeven van een vrouw. ^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Gelijk heb je! xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Zoals ze in het andere topic al zeiden:Dit is niet normaal: En dit vind iedereen dan normaal?: Die heb ik met paint erop gezet en in het andere topic geplaatst, en tja een beetje oncurrentie kan wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Zoals ze in het andere topic al zeiden:Dit is niet normaal: En dit vind iedereen dan normaal?: Die heb ik met paint erop gezet en in het andere topic geplaatst, en tja een beetje oncurrentie kan wel. Zullen we on-topic gaan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Zoals ze in het andere topic al zeiden:Dit is niet normaal: En dit vind iedereen dan normaal?: Die heb ik met paint erop gezet en in het andere topic geplaatst, en tja een beetje oncurrentie kan wel. Zullen we on-topic gaan? Best, maar ik kan het niet helpen dat ik die game leuker vind. Bewerkt: 13 augustus 2008 door 1973 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 En ik kan het niet helpen dat het een Lego spel is.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts