Jump to content

Two Faced Tanner


GTA Monster

Recommended Posts

De hoofdrol speler van Driver 2 is Tanner. De gene die je moet vermoorden in deze missie heet Tanner.

Tanner lijkt afzonderlijk veel op de Tanner van Driver 2

Deze Tanner VLUGT IN EEN AUTO.

GTA3 speelt zich (denk ik) later af dan Driver 2.

Iemand meer van deze argumenten?

Link to comment
Delen op andere websites

Oud nieuws ^_^ Ze gebruiken overigens een random ped (misschien wel gebaseerd op Tanner, weet niemand) en het is duidelijk een lange neus naar de Driver serie.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Oud nieuws ^_^ Ze gebruiken overigens een random ped (misschien wel gebaseerd op Tanner, weet niemand) en het is duidelijk een lange neus naar de Driver serie.

Een random ped is het niet. Ik zie hem nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Oud nieuws ^_^ Ze gebruiken overigens een random ped (misschien wel gebaseerd op Tanner, weet niemand) en het is duidelijk een lange neus naar de Driver serie.

Een random ped is het niet. Ik zie hem nooit.

Hij loopt er wel rond, ze hebben alleen die jas van die ped in gekort en hem een witte kraag gegeven,Maar ik baal wel van deze missie.[/font]
Link to comment
Delen op andere websites

Wij balen er toch ook niet van de de driver serie hetzelfde ongeveer deed met Tommy uit GTA Vice City, maar dan in een missie maar gewoon daar buiten? :7
Ze moeter er gewoon niet zo,n probleem van maken.Rockstar niet en reflections niet, gewoon in vrede verder werken en elkaar met rust laten.
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is een beetje onderlinge concurrentie zo fout? Zo'n dingen maken spellen juist leuk. Juist heerlijk van Rockstar dat ze in Two Faced Tanner zeggen dat deze Tanner niets zonder zijn auto is, en hem de loop animatie hebben gegeven van een vrouw. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ze in het andere topic al zeiden:

Dit is niet normaal:

U9-1207839792.jpg

En dit vind iedereen dan normaal?:

driver2jb8.jpg

Die heb ik met paint erop gezet en in het andere topic geplaatst, en tja een beetje oncurrentie kan wel.

Zullen we on-topic gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ze in het andere topic al zeiden:

Dit is niet normaal:

U9-1207839792.jpg

En dit vind iedereen dan normaal?:

driver2jb8.jpg

Die heb ik met paint erop gezet en in het andere topic geplaatst, en tja een beetje oncurrentie kan wel.

Zullen we on-topic gaan?

Best, maar ik kan het niet helpen dat ik die game leuker vind. Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...