Jump to content

God of War II Signature


NickyHendriks

Recommended Posts

Alles past goed bij elkaar. Dat is zeker. Maar op de tekst had idd wel iets van effectjes gemogen. En wat altijd wel mooier is als de render een beetje overloopt in de achtergrond. (Alleen als je photoshopgberuikt: ) Dit kun je het beste doen door de laag van de render te kopieren, op de onderste renderlaag een horizontale motion blur. En dan de bovenste renderlaag een beetje doorzichtig maken (opacity 60-70%).

Je kunt echt zien dat je er je best op hebt gedaan en je hebt niet zomaar wat in mekaar geflanst. Alleen moet je even wat van die handige kneepjes van daarnet leren enzo dan komt het helemaal goed! 7/10!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel mooi, de tekst God of War II past er vet bij. En je hebt een goede render.. Alleen je tekst zamg0d is niet echt mooi maarja :7

8/10

Bedankt Tim nu heb ik weer Inspiratie om zo door te gaan

Alles past goed bij elkaar. Dat is zeker. Maar op de tekst had idd wel iets van effectjes gemogen. En wat altijd wel mooier is als de render een beetje overloopt in de achtergrond. (Alleen als je photoshopgberuikt: ) Dit kun je het beste doen door de laag van de render te kopieren, op de onderste renderlaag een horizontale motion blur. En dan de bovenste renderlaag een beetje doorzichtig maken (opacity 60-70%).

Je kunt echt zien dat je er je best op hebt gedaan en je hebt niet zomaar wat in mekaar geflanst. Alleen moet je even wat van die handige kneepjes van daarnet leren enzo dan komt het helemaal goed! 7/10!

Bedankt! Ik zal je tip gebruike als ik deze ga editten want ik ga strax wijzigen

Ik heb de tips opgevolgd en dit is eruit gekomen:

godofwarvf9.png

@hierborven: Is dit wat je bedoelde?

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel mooi, de tekst God of War II past er vet bij. En je hebt een goede render.. Alleen je tekst zamg0d is niet echt mooi maarja :7

8/10

Bedankt Tim nu heb ik weer Inspiratie om zo door te gaan

Alles past goed bij elkaar. Dat is zeker. Maar op de tekst had idd wel iets van effectjes gemogen. En wat altijd wel mooier is als de render een beetje overloopt in de achtergrond. (Alleen als je photoshopgberuikt: ) Dit kun je het beste doen door de laag van de render te kopieren, op de onderste renderlaag een horizontale motion blur. En dan de bovenste renderlaag een beetje doorzichtig maken (opacity 60-70%).

Je kunt echt zien dat je er je best op hebt gedaan en je hebt niet zomaar wat in mekaar geflanst. Alleen moet je even wat van die handige kneepjes van daarnet leren enzo dan komt het helemaal goed! 7/10!

Bedankt! Ik zal je tip gebruike als ik deze ga editten want ik ga strax wijzigen

Ik heb de tips opgevolgd en dit is eruit gekomen:

godofwarvf9.png

@hierborven: Is dit wat je bedoelde?

Ja lijkt er wel op maar volgens mij heb ik me iets vergist met de opacity. Die mag toch wel wat hoger. 80-90% ofzo. En misschien iets sterkere motion blur. Gewoon heel veel experimenteren zo leer je het het beste!

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik doen maar PiekeTheCat geeft de hele tijd op MSN rot opmerkingen over mijn sigs die ik maak en meteen zeggen dat ik noobi eben en zo dus daarom heb ik steeds minder zin om Sigs te maken maar ik zal gewoon door gaan

als ik nog inspiratie krijg

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik doen maar PiekeTheCat geeft de hele tijd op MSN rot opmerkingen over mijn sigs die ik maak en meteen zeggen dat ik noobi eben en zo dus daarom heb ik steeds minder zin om Sigs te maken maar ik zal gewoon door gaan

als ik nog inspiratie krijg

Ach jong.

Kun je het niet verdragen dat ik beter ben?

Jullie mensen moesten eens weten hoeveel ik hem heb geholpen.

Hij wist niet eens wat filters waren.

Door mij kan je tenminste iets maken.

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik doen maar PiekeTheCat geeft de hele tijd op MSN rot opmerkingen over mijn sigs die ik maak en meteen zeggen dat ik noobi eben en zo dus daarom heb ik steeds minder zin om Sigs te maken maar ik zal gewoon door gaan

als ik nog inspiratie krijg

Steeds minder zin? Je laat je toch niet beïnvloeden door andere? Als jij het leuk vind om sigs te maken moet je daar vooral mee doorgaan, iedereen is ooit begonnen en niemand kan zomaar in het begin een top sig produceren, daar gaat nou eenmaal tijd in zitten, anders moet je er ook niet aan beginnen.

Ik zal nu even je signature rate, ik vind dat je er sowieso een heel stuk erop vooruit bent gegaan! En het geeft helemaal niet of je nou wel of geen hulp heb gehad, tenslotte moesten we in het begin allemaal hulp vragen of zoeken.

Wat ik vooral goed gelukt vind is je font, deze is heel bijpasselijk verder is de kleursamenstelling ook prima. Ik vind alleen je render niet zo mooi ingeblend, maar daar moet je gewoon nog even op oefenen.

Beoordeling:

Effecten: 6,0

Brushes: 6,5

Font: 7,9

Render: 6,0

Cijfer: 6,6

Link to comment
Delen op andere websites

Dat inblenden is ook mislukt maar ik heb er gewoon op de traditionele manier in geblend: De magic Wand Tool ^_^ Ik vind die toch een mooie effect geven

Maarja ik heb het een klein beetje bwerkt:

godofwargk2.png

En ik heb deze gister voor Timske gemaakt:

devilmaycryvoortimcopyyt6.png

EDIT: Weet iemand nog een leuk onderwerp waar ik veel renders van kan vinden?

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik doen maar PiekeTheCat geeft de hele tijd op MSN rot opmerkingen over mijn sigs die ik maak en meteen zeggen dat ik noobi eben en zo dus daarom heb ik steeds minder zin om Sigs te maken maar ik zal gewoon door gaan

als ik nog inspiratie krijg

Ach jong.

Kun je het niet verdragen dat ik beter ben?

Jullie mensen moesten eens weten hoeveel ik hem heb geholpen.

Hij wist niet eens wat filters waren.

Door mij kan je tenminste iets maken.

JIj hebt wel een hele grote eigen dunk, he!

En hoezo: 'Hij wist "niet eens" wat filters waren.' Nog niet zo gek lang geleden wist jij dat ook niet.

En ik vind het echt zielig dat je tegen hem zegt dat hij no0b is, want dat ben jij ook nog hoor.

Door die Lambosig is je eigendunk echt veel te groot geworden.

Doe chill en laat zamg0d1 gewoon lekker designen. Geef hem opbouwende kritieks en tips.

@zamg0d1, Je moet je echt niet laten beinvloeden door hem, volg gewoon lkkr wat tuts en je zult zien dat je steeds beter word ;) Ik vind die God of War sig best gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Whahaha Artis en jij bent geen nOOB dan?

Die 300 signature :schater:

Maar op MSN doet hij tegen mij alsof hij de beste GFX'er van het forum is.

Je moest maar eens weten wat hij allemaal zegt,eens kijken wi dan de eigendunk is.

Oja en die lambo sig alles wat ik daar zei van "eigendunkheid" was om te lachen bedoeld maar er zijn een paar mensen te dom om dat te begrijpen.

PS:Jullie maken het me echt wel moeilijk hé?

Ik probeer me netjes te gedragen zodat ik weer geen warn krijg en jullie verpesten het gewoon.

Godverdomme jullie vragen er gewoon om want van dit soort shit kan ik huilen.

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

Niemand is beter dan de rest.. Mechien heb jij wat meer ervaring maar dat betekent niet dat je beter bent :7

Heb ik ook nooit gezegd,jullie maken van een vlieg een olifant.

Laat me toch eens gerust!

Link to comment
Delen op andere websites

Whahaha Artis en jij bent geen nOOB dan?

Die 300 signature :schater:

Maar op MSN doet hij tegen mij alsof hij de beste GFX'er van het forum is.

Oja en die lambo sig alles wat ik daar zei van "eigendunkheid" was om te lachen bedoeld maar er zijn een paar mensen te dom om dat te begrijpen.

Ehm, hier geven we alleen reacties, iemand die slecht is in graphics mag heus wel zeggen wat hij van een signature vindt, en jouw reactie hierop is in feite spam.

Oké, even ontopic.

Hij ziet er niet erg spectaculair uit :puh:

Brushes passen wel goed bij de render en het logo, dat er ook goed uitziet maar dan heb je het ook gehad

Je render inblenden is mislukt, en ik zie geen effecten op je render (?)

Jammer dat je niet zelf god of war hebt ingetypt, dat leek me leuker in plaats van het logo erinzetten.

Ik zie geen effecten op je tekst en dát is echt jammer want zo ziet de tekst er echt lelijk uit :(

6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...