Arthis Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Whahaha Artis en jij bent geen nOOB dan?Die 300 signature Maar op MSN doet hij tegen mij alsof hij de beste GFX'er van het forum is. Je moest maar eens weten wat hij allemaal zegt,eens kijken wi dan de eigendunk is. Oja en die lambo sig alles wat ik daar zei van "eigendunkheid" was om te lachen bedoeld maar er zijn een paar mensen te dom om dat te begrijpen. PS:Jullie maken het me echt wel moeilijk hé? Ik probeer me netjes te gedragen zodat ik weer geen warn krijg en jullie verpesten het gewoon. Godverdomme jullie vragen er gewoon om want van dit soort shit kan ik huilen. Hier ga ik dus niet op in... want ik heb geen zin om net als jou een warn te krijgen. Als je nog eens iets had: graag via PB.
NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=81873 Hier kan je nog andere creaties van mij bewonderen en raten
Rebellion Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Dit zou ik doen: - de bovenkant van z'n hoofd minder vaag - de border de kleur van het midden van Kratos' armor geven (dat paarse) - misschien een C4D erbij Bewerkt: 11 augustus 2008 door Rebellion
PiekeTheCat Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Dit zou ik doen: Mij met rust laten en ophouden met zo'n eigendunk (Is dat weer zo'n nederlands meeloperword?) te zijn tegen mij. Hier op het forum ben je wel altijd netjes braaf maar ja op msn ben je zo'n Ach laat ik dat maar niet zeggen krijg ik toch weer een war.[/font]
Rebellion Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Dit zou ik doen:Mij met rust laten en ophouden met zo'n eigendunk (Is dat weer zo'n nederlands meeloperword?) te zijn tegen mij. Hier op het forum ben je wel altijd netjes braaf maar ja op msn ben je zo'n Ach laat ik dat maar niet zeggen krijg ik toch weer een war.[/font] Als je goed had opgelet, dan had je gezien dat je al een tijdje met rust gelaten werd. En op msn zit ook een blok functie die je kunt gebruiken, maar volgens mij vind jij die extra aandacht allemaal wel leuk. Eigendunk is een heel normaal Nederlands woord.
PiekeTheCat Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Denk jij truwens dat hij mij met rust laat? Tuurlijk.... Ach laat het maar zitten.
Dizzee Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Whahaha Artis en jij bent geen nOOB dan?Die 300 signature Maar op MSN doet hij tegen mij alsof hij de beste GFX'er van het forum is. Je moest maar eens weten wat hij allemaal zegt,eens kijken wi dan de eigendunk is. Oja en die lambo sig alles wat ik daar zei van "eigendunkheid" was om te lachen bedoeld maar er zijn een paar mensen te dom om dat te begrijpen. PS:Jullie maken het me echt wel moeilijk hé? Ik probeer me netjes te gedragen zodat ik weer geen warn krijg en jullie verpesten het gewoon. Godverdomme jullie vragen er gewoon om want van dit soort shit kan ik huilen. Je wil geen warn meer hebben? Dat gedraag je je toch eens volwassen, laat het rusten en hou je gewoon op met ruzie zoeken en provoceren. Zij verpesten het voor jou? Nee, ik heb de indruk dat je altijd het laatste woord wil hebben en dat is nu meteen ook geen goede eigenschap. Aangezien Zamg0d1 al een ander topic heeft waar je al zijn andere sigs kan raten en deze daar ook bij staat, sluit ik deze maar.
Recommended Posts