Jump to content

[WIP] TrackMania


Timske

Recommended Posts

je kan op tracmania carpark. com de officiële trackmania auto's downloaden als 3d modellen, alleen weet ik niet wat die bestanden zijn, maar misschien zijn ze om te zetten naar die van de auto's in SA..

EDIT: hierzo:

http://www.trackmania-carpark.com/liste.php?aS=0#car

selecteer bij 'all' 'nadeo', en daar vind je dan die modellen.

:cya:

Moet je daar geen toestemming voor hebben?

EDIT:

Ik denk dat ik deze of deze zal doen..

Je moet zeker voor de "Stadium Car PURE" gaan die is echt super en past er gewoon goed bij

Ook omdat de Countach in het echt ook een auto is en De PURE is gewoon een fictie auto en past dus beter bij een,

game/mod met loopings etc ^_^

Greetz

T

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timske

    33

  • .Senne

    9

  • FerryN

    6

  • NickyHendriks

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

je kan op tracmania carpark. com de officiële trackmania auto's downloaden als 3d modellen, alleen weet ik niet wat die bestanden zijn, maar misschien zijn ze om te zetten naar die van de auto's in SA..

EDIT: hierzo:

http://www.trackmania-carpark.com/liste.php?aS=0#car

selecteer bij 'all' 'nadeo', en daar vind je dan die modellen.

:cya:

Moet je daar geen toestemming voor hebben?

EDIT:

Ik denk dat ik deze of deze zal doen..

Je moet zeker voor de "Stadium Car PURE" gaan die is echt super en past er gewoon goed bij

Ook omdat de Countach in het echt ook een auto is en De PURE is gewoon een fictie auto en past dus beter bij een,

game/mod met loopings etc ^_^

Greetz

T

Al die bestanden zijn los, dus dat is ingewikkeld. En kan ze volgens mij niet met Gmax of Google Sketchup openen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

je kan op tracmania carpark. com de officiële trackmania auto's downloaden als 3d modellen, alleen weet ik niet wat die bestanden zijn, maar misschien zijn ze om te zetten naar die van de auto's in SA..

EDIT: hierzo:

http://www.trackmania-carpark.com/liste.php?aS=0#car

selecteer bij 'all' 'nadeo', en daar vind je dan die modellen.

:cya:

Moet je daar geen toestemming voor hebben?

EDIT:

Ik denk dat ik deze of deze zal doen..

Je moet zeker voor de "Stadium Car PURE" gaan die is echt super en past er gewoon goed bij

Ook omdat de Countach in het echt ook een auto is en De PURE is gewoon een fictie auto en past dus beter bij een,

game/mod met loopings etc ^_^

Greetz

T

Al die bestanden zijn los, dus dat is ingewikkeld. En kan ze volgens mij niet met Gmax of Google Sketchup openen :duh:

Dan word het nog lastig.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

NOU!!! ik kijk naar die plaatjes, mn hele hoofd word gek en dan kom ik op pagina 5: zal nog wel even duren :'(

Zet m op, k wil ook wel heel graag die mod. K heb al een hoop racetracks en m'n spel staan, maar dit is een van de leukste door z'n tunnels en loopings!

wanneer denk je dat ie af is? weekje? maandje?

K zet in ieder geval dit topic in m'n favo's om op de hoogte te blijven!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...