Jump to content

[WIP] TrackMania


Timske

Recommended Posts

Zeer leuk en origineel idee voor een mod, ik had zoiets ook in m'n hoofd dat eigenlijk ook weer totaal anders is. Anyway, mods moet je niet zo snel mogelijk, maar zo goed mogelijk af hebben; houd dat in je achterhoofd, en dan ben je alweer een stap dichter bij een mooi eindresultaat.

De baan ziet er al leuk uit, alleen is hij niet praktisch. Wanneer je via een schans op een looping terecht komt en over de kop gaat, moet er op het einde weer een kleine schans komen. Bij jou is dat gewoon een vlak stuk dat evenhoog en parallel loopt met het stuk waar je daarna op landt; dat klopt niet.

Ik hoop dat je denkt aan je polycount? Dit model wordt de .dff (denk ik tenminste), maar ditzelfde model kun je niet als .col-model gaan gebruiken; het heeft een te hoge polycount en SketchUp models zijn te buggy ervoor. Je zult dus een aparte .col moeten maken met zo min mogelijk bugs (zie mijn tutorial).

Zie dit alles als positief commentaar of advies en niet als een 'afzeiking'. Ik probeer je alleen maar te helpen dat je mod zo goed mogelijk wordt, want dat is wat iedereen natuurlijk wilt.

Ik wens je alvast veel succes met je mod, de models zien er goed uit, maar veel kun je er nog niet van zeggen, omdat er nog geen textures op zitten (die gewoonweg belangrijker zijn dan 't model zelf :7 ).

;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timske

    33

  • .Senne

    9

  • FerryN

    6

  • NickyHendriks

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

statsvv3.png

Tot nu toe :7 Niet zo super veel :puh:

Vergeleken met mijn RC Model met 1 kap.

Vrij veel details, maar een auto kan je niet vergelijken met een (race)map.

Verder, veel suc6.

Denk dat hier een mooi suc6 uit kan komen.

Later,

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou even zeggen dat je wel op moet letten, als je hem in 3DS Max gaat importeren gat hij hem trianglizen (van elk vierkant een driehoek maken, en onmogelijke faces mogelijk maken. Dus let wel een beetje op wat je doet :7 .Overigs ziet de track er erg leuk uit, en ben benieuwd als je ook echt de Trackmania feeling gaat hebben in San Andreas. Keep it up en ik ga hem zeker en vast downloaden als hij klaar is!

@GTA Monster:Trackmania (nations) is een gratis race spel onder hoge snelheden met stunts en jumps.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Over die vlakken enzo, dat was niet echt het probleem, bij de lange wegen die gewoon lang waren gingen gek staan in Gmax. nu heb ik overal lijnen bij gedaan en nu is dat probleem opgelost. Nog bedankt voor het zeggen trouwens anders wist ik dat niet. En trouwens bij die bochten ging ik dat zowiezo al doen. Dan krijg je mooiere textures, anders staan ze zo lelijk in zon bocht etc.

Ik verwacht dat deze mod binnen 5 á 7 dagen is gereleased!!

Met dank aan BC7, voor de extra help _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht dat deze mod binnen 5 á 7 dagen is gereleased!!

Met dank aan BC7, voor de extra help _O_

Jippie

en BC7 bedankt voor het helpen van Timske.

Ik wil wel helpen met het maken van een Advertentie voor in je sig

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag heb ik hem wel ingame denk ik, dan meot ik testen etc. En als ik hem bugloos heb.. Doe ik hem nog niet release.. :7

Why dan nog geen release?

Dan kan ik nog loadscreen en de laatstre dingen met map editor erin zetten _O_

Link to comment
Delen op andere websites

misschien kan je al een voorlopige versie uitgeven, zonder loading sreens en map editor?

en dan pas als alles klaar is een tweede versie releasen..

:cya:

Map editor komt er niet bij, ik doe er wel dingen MET de mapeditor dingen erbij zetten.. Alles komt in een aparte map denk ik :7

EDIT: De bestanden zijn wel apart..

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

misschien kan je al een voorlopige versie uitgeven, zonder loading sreens en map editor?

en dan pas als alles klaar is een tweede versie releasen..

:cya:

Map editor komt er niet bij, ik doe er wel dingen MET de mapeditor dingen erbij zetten.. Alles komt in een aparte map denk ik :7

EDIT: De bestanden zijn wel apart..

ik ben niet dom hoor.. :7

ik bedoelde ook zonder dingen die je MET map editor erbij had gezet, alleen was dat teveel werk om te typen. :7

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet meer testen :duh:

Mijn SA crashte en mijn PC lees de dic niet meer en heb te weinig geld op dit moment om het spel te kopen

Maar als ik weer kan installeren dan meld ik het wel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ow oke maakt niks uit, ik en BC7 testen. Toch al is zat :7

ok

maar ik zal binnenkoort als ik mijn Pinpas weer heb weer SA kopen en ik haal toch ook binnenkort een Exerneharde schijf dus ik kan SA zovaak Back-uppen als nodig is dus als ik ff een modje wil testen dan pak ik bijvoorbeeld een van me Back-ups _O_

_O_ Lang Leve PC kennis _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...