Jump to content

[WIP] TrackMania


Timske

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timske

    33

  • .Senne

    9

  • FerryN

    6

  • NickyHendriks

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mag ik hem converteren voor GTA3? :7

Als je dan toch bezig ben doe Vice City dan ook maar. :schater: Nee geintje. Je moet eerst toestemming hebben. Maar ik zou het wel vet vinden als hij ook voor VC uitkwam.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik hem converteren voor GTA3? :7

Als je dan toch bezig ben doe Vice City dan ook maar. :schater: Nee geintje. Je moet eerst toestemming hebben. Maar ik zou het wel vet vinden als hij ook voor VC uitkwam.

Nee, hij is alleen voor GTA San Andreas..

Link to comment
Delen op andere websites

übervet! Ik verheug me er egt op, ga vooral zo door!

Alleen jmmr dat die niet ook voor GTA3 en/of GTA VC uitkomt, mr ik denk dat j bepaalde loopings tog niet zou kunne hale in III of VC. Het zou ook wel vet zijn als ie uit komt voor GTA IV op PC, mj, maak deze mr eerst af...

Ik download m in ieder geval wel als ie uitkomt, very trackmania achtig.

Anyway, keep up the good work!

Bewerkt: door Masturmind
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou even zeggen dat je wel op moet letten, als je hem in 3DS Max gaat importeren gat hij hem trianglizen (van elk vierkant een driehoek maken, en onmogelijke faces mogelijk maken. Dus let wel een beetje op wat je doet :7 .Overigs ziet de track er erg leuk uit, en ben benieuwd als je ook echt de Trackmania feeling gaat hebben in San Andreas. Keep it up en ik ga hem zeker en vast downloaden als hij klaar is!

@GTA Monster:Trackmania (nations) is een gratis race spel onder hoge snelheden met stunts en jumps.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou even zeggen dat je wel op moet letten, als je hem in 3DS Max gaat importeren gat hij hem trianglizen (van elk vierkant een driehoek maken, en onmogelijke faces mogelijk maken. Dus let wel een beetje op wat je doet :7 .Overigs ziet de track er erg leuk uit, en ben benieuwd als je ook echt de Trackmania feeling gaat hebben in San Andreas. Keep it up en ik ga hem zeker en vast downloaden als hij klaar is!

@GTA Monster:Trackmania (nations) is een gratis race spel onder hoge snelheden met stunts en jumps.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Ok, thx.

Link to comment
Delen op andere websites

@ UT: secondje, ik geef je de link.

hierzo: >>klikkie<<

da's de officiële link die je krijgt op de site van trackmania.

heb 'm daarnet ook gedownload, leuk spel :dans:

ik hoop dat die mod me een beetje dat gevoel geeft in-game :D

:cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...