.Senne Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 goed dattie voor SA is. al een idee waar je hem zou plaatsen in de map en hoe je ernaartoe kan rijden? en kan je nog 'ns zo'n screenie posten zoals in post 4? 3D'tje dus het wordt beter en beter KUTGW
GTA Monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Mag ik hem converteren voor GTA3?
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) Mag ik hem converteren voor GTA3? Als je dan toch bezig ben doe Vice City dan ook maar. Nee geintje. Je moet eerst toestemming hebben. Maar ik zou het wel vet vinden als hij ook voor VC uitkwam. Bewerkt: 11 augustus 2008 door warrock_123_321
Timske Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Mag ik hem converteren voor GTA3? Als je dan toch bezig ben doe Vice City dan ook maar. Nee geintje. Je moet eerst toestemming hebben. Maar ik zou het wel vet vinden als hij ook voor VC uitkwam. Nee, hij is alleen voor GTA San Andreas..
NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik heb sinds vandaag weet SA dus ik wil wel testen hoor.
Timske Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Tot nu toe Niet zo super veel
Timske Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Dubbelpost, nieuwe screens
Masturmind Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) übervet! Ik verheug me er egt op, ga vooral zo door! Alleen jmmr dat die niet ook voor GTA3 en/of GTA VC uitkomt, mr ik denk dat j bepaalde loopings tog niet zou kunne hale in III of VC. Het zou ook wel vet zijn als ie uit komt voor GTA IV op PC, mj, maak deze mr eerst af... Ik download m in ieder geval wel als ie uitkomt, very trackmania achtig. Anyway, keep up the good work! Bewerkt: 11 augustus 2008 door Masturmind
GTA Monster Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Wat is TrackMania eigenlijk?
DaBeast Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik wou even zeggen dat je wel op moet letten, als je hem in 3DS Max gaat importeren gat hij hem trianglizen (van elk vierkant een driehoek maken, en onmogelijke faces mogelijk maken. Dus let wel een beetje op wat je doet .Overigs ziet de track er erg leuk uit, en ben benieuwd als je ook echt de Trackmania feeling gaat hebben in San Andreas. Keep it up en ik ga hem zeker en vast downloaden als hij klaar is! @GTA Monster:Trackmania (nations) is een gratis race spel onder hoge snelheden met stunts en jumps. Vriendelijke groeten, DaBeast
Timske Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 @ Dabeast, ik heb nu ook allemaal streepjes erin gezet. Dan kan ik beter textureren en dan krijg ik denk ik niet van die vage dingen
GTA Monster Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik wou even zeggen dat je wel op moet letten, als je hem in 3DS Max gaat importeren gat hij hem trianglizen (van elk vierkant een driehoek maken, en onmogelijke faces mogelijk maken. Dus let wel een beetje op wat je doet .Overigs ziet de track er erg leuk uit, en ben benieuwd als je ook echt de Trackmania feeling gaat hebben in San Andreas. Keep it up en ik ga hem zeker en vast downloaden als hij klaar is!@GTA Monster:Trackmania (nations) is een gratis race spel onder hoge snelheden met stunts en jumps. Vriendelijke groeten, DaBeast Ok, thx.
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik kan niet wachten tot die mod uitkomt. Het ziet er erg gelikt uit en ik hou van de Trackmania reeks.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Weet iemand trouwens waar je TM kan downloaden? Bewerkt: 12 augustus 2008 door Unmountable Tijmen
.Senne Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) @ UT: secondje, ik geef je de link. hierzo: >>klikkie<< da's de officiële link die je krijgt op de site van trackmania. heb 'm daarnet ook gedownload, leuk spel ik hoop dat die mod me een beetje dat gevoel geeft in-game Bewerkt: 12 augustus 2008 door senneken
Recommended Posts