Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 [...] Lang Leve PC kennis De grootste leek zou dat nog kunnen bedenken Het lijkt nu echt alsof je een computer-genius bent Leuk en origineel idee, Timske! Ook de uitwerking is leuk gedaan en ik ben wel benieuwt hoe het er ingame uit ziet. Wel hopen dat je het echte Trackmania gevoel krijgt want je hebt daar wel een snelle auto nodig... Misschien wel leuk om er een custom handling erbij te doen?
Timske Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 [...] Lang Leve PC kennis De grootste leek zou dat nog kunnen bedenken Het lijkt nu echt alsof je een computer-genius bent Leuk en origineel idee, Timske! Ook de uitwerking is leuk gedaan en ik ben wel benieuwt hoe het er ingame uit ziet. Wel hopen dat je het echte Trackmania gevoel krijgt want je hebt daar wel een snelle auto nodig... Misschien wel leuk om er een custom handling erbij te doen? Ik ben van plan me eigen Trackmania wagen te maken, alleen dan moet ik nog wat tips aan Puma vragen wat het handigste is, of ik het voertuig wel mag verkleinen met Scale tool en die dingen. Maar die komt niet bij de release die binnekort komt!
Johan112 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik vind het maar een onzinnige mod. En trouwens, ik vind het afgeravveld werk ( tot nu toe) Ik weet niet hoor , maar volgens mij kan jij niet zo goed modden :$ mvg. JOHAN112
Timske Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik vind het maar een onzinnige mod.En trouwens, ik vind het afgeravveld werk ( tot nu toe) Ik weet niet hoor , maar volgens mij kan jij niet zo goed modden :$ mvg. JOHAN112 Bedankt, ik zie het jouw nog niet doen Waarom zou je eigenlijk in een topic kijken wat je onzinnig vind..
jimi Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vind het maar een onzinnige mod.En trouwens, ik vind het afgeravveld werk ( tot nu toe) Ik weet niet hoor , maar volgens mij kan jij niet zo goed modden :$ mvg. JOHAN112 Bedankt, ik zie het jouw nog niet doen Waarom zou je eigenlijk in een topic kijken wat je onzinnig vind.. Helemaal gelijk. Het ziet er erg leuk uit. Misschien ook een kurkentrekker of zoiets. Ga zo door!
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vind het maar een onzinnige mod.En trouwens, ik vind het afgeravveld werk ( tot nu toe) Ik weet niet hoor , maar volgens mij kan jij niet zo goed modden :$ mvg. JOHAN112 Bedankt, ik zie het jouw nog niet doen Waarom zou je eigenlijk in een topic kijken wat je onzinnig vind.. Helemaal gelijk. Het ziet er erg leuk uit. Misschien ook een kurkentrekker of zoiets. Ga zo door! Ik zet het nog ingame, ik verander niks
.Senne Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 wat komt hij hier leuteren. ik vind het een prachtig idee, en hoop dat het ingame allemaal gaat om met een voertuig te doen.
Traser Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik wil je wel helpen met textures etc voor de wegen en de loopings .. zoals remsporen etc. En ga je ook nog een Trackmania car Importeren en in gta sa doen?
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik wil je wel helpen met textures etc voor de wegen en de loopings .. zoals remsporen etc.En ga je ook nog een Trackmania car Importeren en in gta sa doen? Ik wouw eigenlijk me eigen Trckmania wagen maken, maar dat doe ik dnek ik niet..
Traser Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik wil je wel helpen met textures etc voor de wegen en de loopings .. zoals remsporen etc.En ga je ook nog een Trackmania car Importeren en in gta sa doen? Ik wouw eigenlijk me eigen Trckmania wagen maken, maar dat doe ik dnek ik niet.. Ja het kan natuurlijk wel.. Is wel veel leuker dan een standaard eentje importeren, maarja je moet er werl de tijd voor hebben ofcourse
.Senne Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) je kan op tracmania carpark. com de officiële trackmania auto's downloaden als 3d modellen, alleen weet ik niet wat die bestanden zijn, maar misschien zijn ze om te zetten naar die van de auto's in SA.. EDIT: hierzo: http://www.trackmania-carpark.com/liste.php?aS=0#car selecteer bij 'all' 'nadeo', en daar vind je dan die modellen. Bewerkt: 18 augustus 2008 door senneken
Traser Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 je kan op tracmania carpark. com de officiële trackmania auto's downloaden als 3d modellen, alleen weet ik niet wat die bestanden zijn, maar misschien zijn ze om te zetten naar die van de auto's in SA..EDIT: hierzo: http://www.trackmania-carpark.com/liste.php?aS=0#car selecteer bij 'all' 'nadeo', en daar vind je dan die modellen. die kunnen zekere niet in sketshup?
WaRioRZ Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Als je het goed uitwerkt word dit een hele goeie mod Ik zal zo nu en dan dit topic checken dan download ik hem als hij klaar is. Ga zo door
dutchgod Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Woohh denk dat dit een hele mooie mod word,, als je hulp nodig heb met texturen moet je het zeggen;) KUTGW
Timske Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) je kan op tracmania carpark. com de officiële trackmania auto's downloaden als 3d modellen, alleen weet ik niet wat die bestanden zijn, maar misschien zijn ze om te zetten naar die van de auto's in SA..EDIT: hierzo: http://www.trackmania-carpark.com/liste.php?aS=0#car selecteer bij 'all' 'nadeo', en daar vind je dan die modellen. Moet je daar geen toestemming voor hebben? EDIT: Ik denk dat ik deze of deze zal doen.. Bewerkt: 22 augustus 2008 door Timske
Recommended Posts