FerryN Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Is er een trail van 3dsmax? Jep, een 30-dagen trail Gewoon op google te vinden, en als je wilt converten moet je nog Kams script hebben . Moet ik die dan opnieuw instraleren? Wat moet je dan opnieuw installeren? En je moet sketchup hebben die naar .3ds kan converten/opslaan, want anders kan je er nog niks mee.
Timske Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Is er een trail van 3dsmax? Jep, een 30-dagen trail Gewoon op google te vinden, en als je wilt converten moet je nog Kams script hebben . Moet ik die dan opnieuw instraleren? Wat moet je dan opnieuw installeren? En je moet sketchup hebben die naar .3ds kan converten/opslaan, want anders kan je er nog niks mee. Heb ik, maar moet ik Kam's script dan opnieuw instraleren voor 3ds?
joopykoopy Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 ik weet het, een beetje laat maar als je Gmax gebruikt, dan moet je de scripts voor 3DS max downloaden, en er in zetten is niet veel werk maar doordat ik deze track zag, ben ik nu een beetje trackmania verslaafd maar dat geeft niet, vind het echt een grappig spel graag zou ik deze mod ook af zien
NickyHendriks Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Komt de mod ooit nog Ingame?
The Distortion Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Komt de mod ooit nog Ingame? idd.. in augustus stond dat er ingame screens zou komen, zie nog niks..
Timske Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Komt de mod ooit nog Ingame? idd.. in augustus stond dat er ingame screens zou komen, zie nog niks.. Heb het druk gehad, heb pw's en die shit.
Timske Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 (bewerkt) Het lukt niet om het bugloos ingame te krijgen. Het bestand is te groot dus moet ik het in 2e splitsen.. of in 3e.. Bewerkt: 25 oktober 2008 door Timske
NickyHendriks Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Het lukt niet om het bugloos ingame te krijgen. Het bestand is te groot dus moet ik het in 2e splitsen.. of in 3e.. Ik zou zeggen 'Doe Het!' Je hebt er wel tijd aan besteed.
game~skater Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 waar zitten de bugs dan? in die loopings of wat?
Timske Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Als ik het zolaat is het bestand te groot. Dus daarom doe ik het in 3e. Ik neem alle tijd want ik heb geen haast
Timske Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 (bewerkt) Update: Paar muren. Ik weet nog niet hoe ik ze kan fixen. Commentaar is welkom Bewerkt: 14 februari 2009 door Timske
viccie211 Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Dacht je ik ga ff na 4 maanden verder met deze mod?? Niet dat ik het erg vind want ik vind hem heel cool maar dit kwam in me op.
.Senne Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Wat is er mis met de muren, ze zien er toch vrij goed uit, afgezien van de belichting(die er waarschijnlijk al beter uitziet wanneer je textures erbij zet ). En btw, een auto maken van de trackmania models is niet zo moeilijk, zij halen namelijk de models van onder andere GTA-Worldmods en converteren ze naar .gbx ...Als jij het omgekeerde doet, heb je een trackmania auto zo in-game.
Remi-X Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ziet er opzich wel goed uit, maar heb je nou vershillende delen voor de mod? En zet er eens een simpele kleur op, al is de kleur egaal. Zorg dat er een texture op zit, dat heeft een wat mooier effect.
Timske Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Het eheft textures.. Alleen door mijn Vista kan ik de textures bij .txd niet compilen..
Recommended Posts