Svenie Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Stemtopic Welkom in het stemtopic van de GTA Vice City fotocontest. In dit topic is het de bedoeling dat zoveel mogelijk leden de foto's van alle deelnemers bekijken en vervolgens beoordelen door een top 3 samen te stellen van hun favoriete screens. Voorbeeld: Erg mooie screens, dit is mijn persoonlijke top 3: [b]1.[/b] Lama [b]2.[/b] Kameel [b]3.[/b] Dromedaris Elke stemperiode duurt een week en op het einde daarvan vallen de leden met het minste punten af. Deelnemers zelf mogen ook stemmen, behalve op zichzelf. Ronde 1 In deze ronde moesten de deelnemers een foto maken van een willekeurig gebouw in de stad. Dit heeft verschillende mooie screens opgeleverd, waardoor het kiezen van een favoriet niet meteen voor hand ligt. Op het einde van deze ronde zal niemand van inzenders de contest moeten verlaten, aangezien ik van de tien deelnemers helaas slechts zes inzendingen heb binnen gekregen, wat inhoud dat de vier mensen die afvallen, Donwel, VWO-er, Thundercover en Dastard zijn. Dit zijn de screens van de deelnemers voor de eerste ronde: Blizzard (klik op het plaatje om te vergroten) Beschrijving: Prachtige villa met zwembad Basssss (klik op het plaatje om te vergroten) Beschrijving: Vuurtoren bij zonsopkomst ..::GhostRider::.. (klik op het plaatje om te vergroten) Beschrijving: Kijk op Ocean Drive met zonsondergang warrock_123_321 (klik op het plaatje om te vergroten) Beschrijving: Oud gebouw met balkon Svenie (klik op het plaatje om te vergroten) Beschrijving: Hotel in Downtown, Vice City Hanneswasco (klik op het plaatje om te vergroten) Beschrijving: Hyman Memorial Stadium bij zonsondergang Deelnemers veel succes.
Hanneswasco Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Allemaal erg mooie screens. Mijn top 3: BasssssWerkelijk één van de mooiste screens die ik ooit heb gezien van Vice City, en ik denk dat ik niet de enigste ben die daar zo over denkt! GhostriderEen foto van Vice City met de zon erbij is altijd mooi, daarom krijg je van mij een 2de plaats. BlizzardIk had ook nog gedacht om een foto te maken van de mooiste villa in Vice City, maar jij was me al voor, je krijgt van mij een derde plaats.
Basssss Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) 1. ..::Ghostrider::.. -> Schitterend hoe die zonnestralen over het strand gelijden. 2. Svenie -> Is altijd al één van m'n favoriete gebouwen geweest. 3. Hanneswasco -> De zon blijft mooi, alleen jammer dat het meest linkse gedeelte van het stadion een beetje wegvalt. @Hierboven: :$ @Hieronder en daaronder en daaronder ect: :$ :$ :$ :$ :$ Bewerkt: 11 augustus 2008 door Basssss
Jorair Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Erg mooie screens, dit is mijn persoonlijke top 3: 1. Basssss: Screens als deze zijn altijd prachtig. Een smal hoog gebouw dat vanuit een mooie hoek wordt weergegeven. En de zonsopgang maakt het alleen maar mooier! 2. Blizzard: Op zich al een mooie villa, maar dit plaatje lijkt wel uit een brochure voor luxueuze vakantiehuizen te komen. 3. Svenie: Prachtig hoe dit gebouw is weergegeven. Wat vanop de grond gezien een nogal grauw gebouw is beeld jij weer als een luxueus sterrenhotel. Bewerkt: 10 augustus 2008 door Jorair
Thabit Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Mooie screens! Allemaal goed werk, hier mijn top3: 1.- Svenie 2.- Basssss 3.- Blizzard GL
Ghost_Rider Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Mijn top 3 van de mooie screens: 1. Basssss ( ben ik een S vergeten?): Ik vind net zoals Hanneswasco het beeld prachtig. De zon, de palmbomen, de vuurtoren. Het vliegtuigje wat bovein vind ik niet zo mooi erbij, maar ik denk dat dat een fouje was. 2. Hanneswasco: Ik vind het beld erg mooi, net alsof je in een reisgids kijkt. Een wat verdere afstand was misschien wat mooier geweest. Verder is alles oké! 3. Svenie: Mooie foto van het gebouw gemaakt! Goede hoogte en afstand en de belichting vind ik erg goed!
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Mijn persoonlijke top 3: 1. Basss. Een erg mooie screen. Het camerapunt is goed gekozen en de zon´s ondergang staat er mooi op. 2. HannesWasco. Ook een erg mooie zon´s ondergang. Ik vond hem wat minder dan die van Basss omdat het gebouw niet zo mooi is. 3. Svenie. Het mooie gebouw doet het hem. Een gewaagde stap om dit camerapunt te nemen maar toch erg mooi. Omdat de andere niet in mijn top 3 staan betekend dat niet dat ik ze niet beoordeel. Blizzard. Het gebouw op zich is wel leuk maar zo afgezaagt. Je had beter een goed tijdtip kunnen nemen zoals ´s avonds. ..::Ghostrider::.. Al zet je de draw distance op zijn hoogst, er komt een punt waar het onscherp word. En als je naar de hoge gebouwen rechts kijkt zie je dat erg duidelijk wat het halve plaatje verpest. warrock_123_321 (ik ) Zelf ben ik er niet er tevreden over. Vooral niet over het camerapunt. Bewerkt: 10 augustus 2008 door warrock_123_321
Bossinkje Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Mooie screens! Mijn top 3: 1. Basssss Een erg mooie screen! De zonnestralen over de vuurtoren geven een erg mooi effect, en de bomen passen er ook erg goed bij. 3.Blizzard Ook een erg mooie foto! De villa is erg mooi, en je hebt de foto ook heel mooi gemaakt! Dat de villa er niet helemaal opstaat, vind ik erg leuk gedaan, en het staat ook heel mooi! 3. ..::GhostRider::.. Ook een erg mooie foto! De hoge gebouwen op de achtergrond staan erg mooi.
.Senne Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 ik vind ze allemaal wel iets hebben, maar hier mijn top 3: 1. Bassss 2. Blizzard 3. ..::ghostrider::.. KUTGW
xxRolie. Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 1. Bassss 2. ..::GhostRider::.. 3. Blizzard
_Night-Men_ Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) 1. ..::GhostRider::.. 2. bass 3. svenie mooie screens! Bewerkt: 11 augustus 2008 door gta fan1
Jay; Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Erg mooie screens, dit is mijn persoonlijke top 3: 1. Basssss: Een prachtige vuurtoren met nauurlijk de overbekende palmbomen. Het ziet er normaal al mooi uit maar met zonsondergang alleen maar mooier. 2. Hanneswasco: Je had wat meer op de foto moeten nemen en iets verder weg moeten staan. Desondanks erg mooi door de zonsondergang. 3. Blizzard: Een mooie villa zonder al te veel mensen of geroezemoes erdoor heen.
Svenie Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Finaleronde Vroeger dan gepland begint vandaag de stemperiode voor de finaleronde. Er waren nog zes deelnemers aan het einde van de eerste ronde, maar tijdens de inzendingsperiode hebben enkele leden een drastische beslissing genomen of wat ongeluk gekend. ..::GhostRider::.. heeft helaas het forum verlaten, Hanneswasco krijgt zijn GTA Vice City niet meer aan de praat en Blizzard heeft besloten niets in te zenden. Er blijven dus nog drie leden over die een screen hebben ingestuurd waarbij water een belangrijke rol speelt. De stemperiode duurt opnieuw een week en eindigt dus op 7 September. De winnaar van deze finaleronde krijgt eeuwige roem en een badge die enkel door hem mag worden gedragen. Aan de deelnemers, veel succes! Inzendingen Basssss Beschrijving: The sea... It's great! Svenie Beschrijving: Vice City for lovers! warrock_123_321 Beschrijving: Boot in de zee.
ASPHALT Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 1. Warrock_123_321 Zeer speciaal camera standpunt, en dan is positieve zin. De lucht past goed het vrachtship, en de steen in het water vult een lege plek goed op, welke anders misschien wat jammer zou zijn. Duppels op het scherm geven een leuke, en speciale finishing toutch. Top 2. Svenie Mooie foto, met een mooi uitzicht. De felle zon vind ik wat minder, dit was misschien leuker bij zonsondergang of misschien wel in het helemaal donker. Geen idee of het leuker zou zijn, maar nu vind ik de zon toch wat te flets. Ook jammer dat de draw distance soms net wat lelijke plekjes geeft, al kun jij daar niets aan doen. Verder wel een mooie foto, die het Vice City goed ik kaart brengt. 3. Basssss Niet echt een zeer spannende of foto.. Plus 50-50 water en lucht = Nooit doen.
Hanneswasco Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Svenie Basssss warrock_123_321 Allemaal mooie screens hoor!
Recommended Posts