Jump to content

Electrischiteitsgebouw op de berg shoreside vale


Jasperke

Recommended Posts

ik heb al wat bekeken, ik denk dat ik het kan berijken, als ik op een huis kan klimmen,

daarvan moet ik over de electriteitsdraden lopen, en dan kan ik zo erheen lopen, maar mijn vraag

hoe kom ik op het gebouw, en kun je lopen op electrischiteitsdraden?

ik hoop dat julie snappen wat ik bedoel, of dat jullie een andere, misschien betere manier weten om daar te komen;)

bedankt voor als jullie enige reactie geven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt waarschijnlijk het Cedar Ridge Observatory, een sterrenwacht in het noorden van Shoreside Vale. De enige manier om hier zonder modificaties te geraken, is per Dodo. Wanneer je niet goed (genoeg) met de Dodo overweg kunt, zou je misschien dit topic eens moeten bestuderen.

Je kunt je alleen afvragen of het waard is om er naartoe te proberen vliegen. Het gebouwtje en de grond er omheen zijn namelijk niet solid, waardoor je er niet kunt landen of rondlopen en er dus dwars doorheen vliegt.

P.S. Kun jij in RL over elektriciteitsdraden lopen? Lijkt mij van niet.. ^^ In GTA III kan dat ook niet: ze zijn niet eens solid.

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere manier om er te komen is door middel van de trainer uit de download database van de site.

Vul de volgende coördinaten in in de bijzittende teleporter:

Cedar Ridge Observatory: (200 graden boven het gebouw)

X: -549,839630126953

Y: 524,723999023438

Z: 465,725189208984

Hij teleporteerd je 200 graden erboven omdat het gebouw unsolid is en je valt er dus zo doorheen.

Voor meer coörd's over heel Liberty City kun je me pb'en. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere manier om er te komen is door middel van de trainer uit de download database van de site.

Vul de volgende coördinaten in in de bijzittende teleporter:

Cedar Ridge Observatory: (200 graden boven het gebouw)

X: -549,839630126953

Y: 524,723999023438

Z: 465,725189208984

Hij teleporteerd je 200 graden erboven omdat het gebouw unsolid is en je valt er dus zo doorheen.

Voor meer coörd's over heel Liberty City kun je me pb'en. ;)

ff op alle3 antwoord

Bling, ik heb het geprobeert met dodo, dit is te hoog, en ik ehb eigelijk nog nooit geprobeert, het leek me wel, dat je in gta over electrischiteitsdradne kon lopen;)

en basssss bedankt voor je coordinaten;) die trainer is superhandig...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...