Ringo Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik las in de gta IV guide dat het voor de 100% niet uitmaakt of Jeff, Clarence, Cherise en Ivan blijven leven i.v.m. de 10 random characters requirement, maar op een andere website las ik dat voor de No More Strangers achievement het ook niet uitmaakt of je ze laat leven, terwijl hier op wikigta staat dat je ze moet laten leven voor de achievement. Hoe zit het nou? Want ze zijn bij mij dood, en het zijn maar 5G, ik heb eigenlijk geen zin om overnieuw te beginnen voor de achievement Met vriendelijke groeten, Ringo Reageren
Velaro Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik las in de gta IV guide dat het voor de 100% niet uitmaakt of Jeff, Clarence, Cherise en Ivan blijven leven i.v.m. de 10 random characters requirement, maar op een andere website las ik dat voor de No More Strangers achievement het ook niet uitmaakt of je ze laat leven, terwijl hier op wikigta staat dat je ze moet laten leven voor de achievement. Hoe zit het nou? Want ze zijn bij mij dood, en het zijn maar 5G, ik heb eigenlijk geen zin om overnieuw te beginnen voor de achievementMet vriendelijke groeten, Ringo Je moet ze allemaal laten leven. Want de achievement is: ontmoet alle random characters. Correct me if i'm wrong. Je kan natuurlijk wel nog de 100% halen, dat staat vast! Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Je hoeft alleen die te halen die voor de 100% zijn. Dit was namelijk bij mij wel zo , ik heb namelijk niks met Ivan gedaan Reageren
connoz Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 De naam is No More Strangers en die characters heb je al ontmoet en zijn dus geen Strangers meer van je. Logischerwijs hoef je dus alleen de 10 van de 100% te ontmoeten. Reageren
Ringo Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 oke thanx ik zal het binnekort wel zien Reageren
straydoggs Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nee ze zijn niet nodig ik heb ze allemaal vermoord en ik heb die achievement gewoon (Als je me niet gelooft kijk je maar me gamertag is ook me forumnaam:) ) Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik las in de gta IV guide dat het voor de 100% niet uitmaakt of Jeff, Clarence, Cherise en Ivan blijven leven i.v.m. de 10 random characters requirement, maar op een andere website las ik dat voor de No More Strangers achievement het ook niet uitmaakt of je ze laat leven, terwijl hier op wikigta staat dat je ze moet laten leven voor de achievement. Hoe zit het nou? Want ze zijn bij mij dood, en het zijn maar 5G, ik heb eigenlijk geen zin om overnieuw te beginnen voor de achievementMet vriendelijke groeten, Ringo Het maakt niks uit voor de 100% Want als je dan iemand laat leven of als je iemand vermoord, dan zou je de 100% niet eens kunnen halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.