Jump to content

'No More Strangers' achievement en 100%


Ringo

Recommended Posts

Ik las in de gta IV guide dat het voor de 100% niet uitmaakt of Jeff, Clarence, Cherise en Ivan blijven leven i.v.m. de 10 random characters requirement, maar op een andere website las ik dat voor de No More Strangers achievement het ook niet uitmaakt of je ze laat leven, terwijl hier op wikigta staat dat je ze moet laten leven voor de achievement. Hoe zit het nou? Want ze zijn bij mij dood, en het zijn maar 5G, ik heb eigenlijk geen zin om overnieuw te beginnen voor de achievement

Met vriendelijke groeten,

Ringo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las in de gta IV guide dat het voor de 100% niet uitmaakt of Jeff, Clarence, Cherise en Ivan blijven leven i.v.m. de 10 random characters requirement, maar op een andere website las ik dat voor de No More Strangers achievement het ook niet uitmaakt of je ze laat leven, terwijl hier op wikigta staat dat je ze moet laten leven voor de achievement. Hoe zit het nou? Want ze zijn bij mij dood, en het zijn maar 5G, ik heb eigenlijk geen zin om overnieuw te beginnen voor de achievement

Met vriendelijke groeten,

Ringo

Je moet ze allemaal laten leven. Want de achievement is: ontmoet alle random characters. Correct me if i'm wrong.

Je kan natuurlijk wel nog de 100% halen, dat staat vast! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik las in de gta IV guide dat het voor de 100% niet uitmaakt of Jeff, Clarence, Cherise en Ivan blijven leven i.v.m. de 10 random characters requirement, maar op een andere website las ik dat voor de No More Strangers achievement het ook niet uitmaakt of je ze laat leven, terwijl hier op wikigta staat dat je ze moet laten leven voor de achievement. Hoe zit het nou? Want ze zijn bij mij dood, en het zijn maar 5G, ik heb eigenlijk geen zin om overnieuw te beginnen voor de achievement

Met vriendelijke groeten,

Ringo

Het maakt niks uit voor de 100%

Want als je dan iemand laat leven of als je iemand vermoord,

dan zou je de 100% niet eens kunnen halen.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...