Jump to content

Love Hurts


GTA Monster

Recommended Posts

Het ziet er niet echt bepaald als een Rockstar missie uit, het zal meer een mod wezen denk ik. Je ziet het al aan het woord Destroy Love Media !! Daar staan 2 uitroeptekens achter, en dat is al niet netjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan niet echt zijn, mijn argumenten:

  • R* zei al dat de Dodo NOOIT, maar dan NOOIT lange vleugels heeft gehad.
  • Dat gebouw is Love Media niet, het is de Panlantic werf (maar dat wisten jullie zeker al ;) )
  • Er werden te weinig details getoond om serieus te nemen.
  • Het is verdacht dat ze de cutscene weglaten, waarschijnlijk omdat er geen is

Bedrog ontmaskerd!! :*D:sigaar:

Salutations, :cya:

Bewerkt: door Black Vegetable
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet goed wat dit betekent of zo. Maar als je bedoelt dat dit een missie is lijkt me dat helemaal niet te zijn(ik heb nog niet lang gta 3 terug op mijn pc).

Want ten eerste: Op de radar staat een D, en ik dacht dat, als je met een missie bezig bent, je nooit andere missies kunt zien op de radar?

Ten tweede: Die missie lijkt me echt veel te kort en te makkelijk om het als een "echte missie" te beschouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten tweede: Die missie lijkt me echt veel te kort en te makkelijk om het als een "echte missie" te beschouwen.

Luigi's Girls bedoel je zeker :duh:

Is die missie zo makkelijk dan ? Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, daar hoef je alleen een meisje op te halen van het ziekenhuis. En in een gebouw vliegen is wel makkelijk, alleen er zijn geen parachutes in GTA 3. Dus hoe zou Claude het overleven? Het is gewoon nep, je ziet geen eens roze blokjes op de radar.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan niet echt zijn, mijn argumenten:

  • R* zei al dat de Dodo NOOIT, maar dan NOOIT lange vleugels heeft gehad.
  • Dat gebouw is Love Media niet, het is de Panlantic werf (maar dat wisten jullie zeker al ;) )
  • Er werden te weinig details getoond om serieus te nemen.
  • Het is verdacht dat ze de cutscene weglaten, waarschijnlijk omdat er geen is

Bedrog ontmaskerd!! :*D:sigaar:

Salutations, :cya:

Niet alleen dat, op de radar staan ook icoontjes waar je naar toe moet om missies te starten :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...