Jump to content

Vraagje.


MitChSz

Recommended Posts

Voor de mooiere graphics moet je de PSP versie hebben, en de PS2 zijn de graphics zelfs nog minder mooi dan die van GTA Liberty City Stories. Maar als je een PS2 hebt en geen PSP zou ik GTA Vice City Stories gewoon lekker voor de PS2 kopen, kost minder geld dan een PSP erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mooiere graphics moet je de PSP versie hebben, en de PS2 zijn de graphics zelfs nog minder mooi dan die van GTA Liberty City Stories. Maar als je een PS2 hebt en geen PSP zou ik GTA Vice City Stories gewoon lekker voor de PS2 kopen, kost minder geld dan een PSP erbij.

Maar verschilt hij veel van gta san andreas qua graphics op de pc?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja erg veel, GTA San Andreas heeft vele mooiere graphics. Dat is geen kwestie van smaak maar dat is een feit.

Ben ik het over eens, maar bij GTA SA voor de PS2 heb ik wel altijd dat als je op volle snelheid in het midden van de autobaan gaat rijden nix in het midden ziet, mr dat plots tegen een (onzichtbare railing aanrijd, en pas na een paar tellen verschijnt ie ook egt...

Trouwens, er is meer verschil tussen VCS voor PSP en PS2 dan graphics, in VCS voor PS2 zijn meer zijmissies etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je de PSP versie aan, naast de goeie graphics (voor een gemiddeld PSP spel) vind ik het handiger omdat je dan gewoonweg overal kan spelen, en dat is tevens ook het grote voordeel van een PSP. Ook heb je op de PSP de altijd wel leuke multiplayer functie die is weggelaten op de PS2. Verder raad ik je aan, als je SA net hebt uigespeeld en een 'stories' deel wilt gaan kopen, om eerst Liberty City Stories te nemen. Ondanks dat 'ie ouder is, overtreft LCS VCS op veel punten. De sfeer is beter, er zitten minder bugs in het spel, er zijn meer missies etc. VCS heeft daartegenover een aantal meer functies, zoals zwemmen en vliegen met een helikopter. Deze heb je echter niet nodig in LCS. Daarom raad ik je aan LCS eerst te nemen op de PSP, alhoewel VCS ook helemaal geen slechte keuze is.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dat is ook mooi om te weten^_^

Maar nu nog de vraag is er een Betere/Leukere Gta dan deze op IV en SA na?

Welke kan ik het beste nemen console is PC.

Voor de PC heb je dan nog twee keuzes; GTA III en GTA Vice City. Allebei al wat oudere spellen, maar beide worden ze om verschillende redenen tot de dag van vandaag door velen mensen als beste GTA gezien. GTA III omdat het destijds één van de eerste free roaming games was, maar nu stellen de graphics uiteraard weinig voor en in vergelijking met San Andreas valt er weinig te doen. Het verhaal is nog wel altijd fraai, en daarom is hij ook zeker de 10 euro waard die hij nu nog kost. Vice City is een ander verhaal; hier is de sfeer gewoon perfect, erg leuk en tropisch en er valt ook veel te doen, zelfs een aantal opties die in San Andreas niet mogelijk zijn. Ookal is het veel kleiner, het blijft een geweldige GTA die ik je eigenlijk ook aanraadt. Dus voor GTA III zou ik eigenlijk alleen gaan als het je om het verhaal gaat, en als je niet van de tropische Vice City sfeer houdt. Anders raad ik je Vice City aan :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 2 is ook een topper, alleen top down view. Dus van boven af, GTA 2 kun je op de site van Rockstar legaal downloaden. GTA 2 is best mooi voor die tijd, en de missies zijn leuk om te spelen.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Als ikzou kiezen tussen gta 3 en gta vc, kiek ik gta vc. Daar zijn ook meer dingen te doen, Kan je voor het eerst praten, andere kleren aandoen, en natuurlij zijn de graphics wat beter. In vice city heb je ook voor het eerst een motor, en dat maakt ook veel uit.

GTA 3 was vroeger de echte topper, maar dat is na der tijd verlopen, ook nadat Vice City uitkwam. Vice city zou ik dus aanraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...