Jump to content

Zombie CJ


dutchgod

Recommended Posts

ZOMBIE MOD

Dit is dan mijn eerste mod, ik vind hem zelf wel redelijk gemaakt. wat vinden jullie ervan, cijfers zouden wel leuk zijn...

post-69465-1218824919.jpg

als iemand een download link wil dam moet hij het even zeggen, het vervangt in Player.img de valet.txd en de Afro.txd, daardoor kan je gewoon weer snel naar je oude gezicht toegaan.

Na positieve reacties

hier de Download Link

Bewerkt: door dutchgod
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, hoezo toevallig, gisteren zat ik op SAMP en toen had er iemand een creepy barman skin nodig voor een horror movie. Nou, als ik hem nog spreek zal ik hem even over deze mod inlichten.

Anyway, even on topic: Ik vind hem erg goed gelukt, ik neem aan dat dat groene stukje zijn nieuwe tanden zijn? :7 Erg vet! Je had hem misschien nog iets groener kunnen maken van gezicht, maar aan de andere kant: dan is het weer zo afgezaagt van "een zombie is altijd groen" zoals in films enzo.

Anyway: KUTGW, en ga vooral door met modden, vooral voor een eerste mod is dit erg goed gelukt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem ook heel erg goed gelukt! Hij heeft zo een beetje de stijl zoals de echte cj.

Ik bedoel daarmee: Dat Cj ook van die dikke lippen heeft en er eigenlijk ook niet al te goed uit ziet xD . Als je begrijpt wat ik bedoel. Maar hij is zeker wel goed gelukt! Ik ga hem wel niet gebruiken omdat ik me dan nog eens rot ga schrikken xD .

>>> Door DaBeast: Topic closed, eentje is genoeg. :slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...