Jump to content

nieuwe gta al uit ?

Recommended Posts

Geplaatst:

mijn maat beweerd hier dat er al een nieuwe gta uit moet zijn in china , ik kan dat niet geloven want anders zou ik het al gelezen hebben op de officieele rockstar site . ik denk dat hij het over een chinese hack van san heefd ? ik wil meer hulp plz wat denken jullie ervan ? heefd hij gelijk ja of nee ?

hij zegt dat hij het heefd zien staan op een site en dat het ook in het nieuws is geweest

grtz dark :blink:

Geplaatst:
mijn maat beweerd hier dat er al een nieuwe gta uit moet zijn in china , ik kan dat niet geloven want anders zou ik het al gelezen hebben op de officieele rockstar site . ik denk dat hij het over een chinese hack van san heefd ? ik wil meer hulp plz wat denken jullie ervan ? heefd hij gelijk ja of nee ?

hij zegt dat hij het heefd zien staan op een site en dat het ook in het nieuws is geweest

grtz dark :blink:

De nieuwe GTA al uit? :blink:

Hij zal het dan idd over een sorrt van hack hebben.

Want dan zou het al op de officele site moeten gestaan hebben.

En dat is dus niet zo ;)

Geplaatst:

en vraag hem de site na waar het op staat en als hij het is vergeten is het waarschijnlijk nep

Geplaatst:

Lol!, het hele Rockstar team heeft vakantie, en het spel komt pas over 2 - 3 jaar uit... Je vriend lult maar wat :) En wat moet China nou met een GTA spel... Begrijp me niet verkeerd hoor maar zo'n spel hoort echt niet in China thuis.

Geplaatst:
hij weet de site idd niet meer :blink:

Je kan beter vragen hoe de nieuwe GTA volgens hem heet, en wat voor poppetje etc...

Geplaatst:

Het is puur onzien.

1. ze kunnen nooit zo snel een nieuw spel maken.

2. ze werken idd aan gta psp

Dus 1 zin.

Het is puur onzin dat er zoiets wordt gezegd.

En het zal vast pas over anderhalf jaar komen.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

nee dat is klinklare onzin die gast zit maar te lulle want een volgende GTA komt pas in 2007 uit

Geplaatst:
nee dat is klinklare onzin die gast zit maar te lulle want een volgende GTA komt pas in 2007 uit

Slotje (geen commentaar)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...