Jump to content

Martial Arts


Math

Recommended Posts

Ik doe aan Martial Arts, jeweetwel zoals Bruce Lee, Jackie Chan, Jet Li enzo..

Ik zal jullie uitleggen hoe ik daaraan begonnen ben.. Hier in de stad woonde een aantal jaren geleden een Shaolin Monik (inmiddels overleden) Toen mijn ouders veel ruzie maakten met mijn zus was ik weg gelopen en heb ik zo ongeveer een maand bij hem gewoond. Hij heeft me alles geleert over de Martial Arts, Pressure Points, de bewegingen en hoe je jezelf moet verdedigen tegen wapens zoals pistool, mes, zwaard, pijl en boog en shurikens* echt hij heeft me alles geleerd, Ik kan de meest gekke dingen als wapens gebruiken, zoals een bierfiltje, tot een lepel en een beker, een spel kaarten gebruik ik ook wel eens. Hoedanook.. Toen ik weer terug ging naar mn ouders en mijn zus. Ben ik verder gegaan met de training die hij me gaf, en ik leer het ook aan vrienden van me.

Okay het is een lang verhaal maar je kunt er veel filmpjes van vinden op joetjoep. (joetjoep is mijn manier van Youtube :7 )

* Shurikens is Throwing Equipment. Zijn verschillende soorten van, Needle Shurikens en Werpsterren enzo.

Bewerkt: door Math
Link to comment
Delen op andere websites

Vet jongen eigelijk vind ik martial arts en bruce lee een van de hardste dingen , ik kijk ook graag naar zijn films en lees veel over hem. Maar jah wel wat dat je t allemaal echt kan ik wil ook zoiets leren nou ja , ik wou t leren nu niet meer. Ik ga nu gwn op kickboxen en niet echt op een vechtkunst sport XD

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf,maar kan je ook dingen zoals tegen een muur oplopen en dan een salto naar achteren? Of is dat iets heel anders als martial arts?

Ik kan het wel maar nog niet echt perfect ofzo meestal zet ik zon 2 tot 3 stappen voor ik die salto achterover maak is wel te doen. het is makkelijker dan een salto achterover vanaf de grond omdat je met de salto via de muur (wallflip heet da geloof ik) dan heb je zodra je 1 stap tegen de meur zet al 90 graden mee zitten die je niet mer hoeft te draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Vet jongen eigelijk vind ik martial arts en bruce lee een van de hardste dingen , ik kijk ook graag naar zijn films en lees veel over hem. Maar jah wel wat dat je t allemaal echt kan ik wil ook zoiets leren nou ja , ik wou t leren nu niet meer. Ik ga nu gwn op kickboxen en niet echt op een vechtkunst sport XD

Ik ben ondertussen bezig met de techniek die mijn tegenwoordige sensei (die ondertussen naar Beverly Hills in L.A. is verhuist) "Fire" noemt. Daarmee kun je door middel van goed ademen door pijn heen snijden ^_^. Afgelopen jaar op school heb ik een aantal klasgenoten mij met een leren riem laten slaan en die techniek werkt echt :Y . Die klasgenoten keken echt zo van o_O wtf dat voel je echt wel!. ik zo nee hoor dat voel ik niet :schater: en sinds dien waren ze bang voor me:P.

ben ook bezig met een andere techniek die Fingerjab heet kun je met t topje van je vinger een plank of spiegel of glas ofzo breken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ondertussen bezig met de techniek die mijn tegenwoordige sensei (die ondertussen naar Beverly Hills in L.A. is verhuist) "Fire" noemt. Daarmee kun je door middel van goed ademen door pijn heen snijden ^_^. Afgelopen jaar op school heb ik een aantal klasgenoten mij met een leren riem laten slaan en die techniek werkt echt :Y . Die klasgenoten keken echt zo van o_O wtf dat voel je echt wel!. ik zo nee hoor dat voel ik niet :schater: en sinds dien waren ze bang voor me:P.

Vet man, maar wat is er mis met pijn? Ik geniet van elke pijn als ik m'n spieren op hun donder geef in de gym.

Maar hoe gaat die "Fire"-techniek dan precies? :puh: Is 't zeg maar een mentaal trucje? En kun je ook een beetje een impressie geven hoe dat gaat dan?

Maar verder zéker een toffe sport :Y Bruce Lee was ook meester in die sport. Hoewel hij een rasechte ectonorph was, kon hij toch wel met zijn iele lichaamsgewicht een gewicht van 55 kilo evenwijdig aan zijn lichaam houden en een bokszak van 200 kg tegen het plafond aan trappen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe aan Martial Arts, jeweetwel zoals Bruce Lee, Jackie Chan, Jet Li enzo..

Ik zal jullie uitleggen hoe ik daaraan begonnen ben.. Hier in de stad woonde een aantal jaren geleden een Shaolin Monik (inmiddels overleden) Toen mijn ouders veel ruzie maakten met mijn zus was ik weg gelopen en heb ik zo ongeveer een maand bij hem gewoond. Hij heeft me alles geleert over de Martial Arts, Pressure Points, de bewegingen en hoe je jezelf moet verdedigen tegen wapens zoals pistool, mes, zwaard, pijl en boog en shurikens* echt hij heeft me alles geleerd, Ik kan de meest gekke dingen als wapens gebruiken, zoals een bierfiltje, tot een lepel en een beker, een spel kaarten gebruik ik ook wel eens. Hoedanook.. Toen ik weer terug ging naar mn ouders en mijn zus. Ben ik verder gegaan met de training die hij me gaf, en ik leer het ook aan vrienden van me.

Okay het is een lang verhaal maar je kunt er veel filmpjes van vinden op joetjoep. (joetjoep is mijn manier van Youtube :7 )

* Shurikens is Throwing Equipment. Zijn verschillende soorten van, Needle Shurikens en Werpsterren enzo.

Hoe hete die film ook al weer? Die van Wax on wax off..........

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...