Robienske Geplaatst: 21 mei 2004 Rapport Geplaatst: 21 mei 2004 Ik heb ooit eens in de zee gewandeld zodat mijn hoofd net boven water steekt. Plots zag ik een haai aankomen zwemmen. Toen ik begon te schieten erop met mijn UZI zwom de haai naar me toe en beet hij naar me. Toen zag je heel veel bloed in het water en stond er Wasted ! :blink: Kan je eigenlijk wel haaien vermoorden ?
8-Ball Geplaatst: 21 mei 2004 Rapport Geplaatst: 21 mei 2004 Weet niet! Ik heb dit nooit meegemaakt en nog nooit een haai gezien! Op welke plek was het? :lol: Maar volgen mij kan je geen haaien vermoorden!
Robienske Geplaatst: 21 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2004 Aan ocean beach, ik heb ook al haaien in rivieren en eigenlijk overal in het water gezien.
8-Ball Geplaatst: 21 mei 2004 Rapport Geplaatst: 21 mei 2004 (bewerkt) Oke, ik ga ook eens kijken, maar ik heb er nog nooit van gehoord dat je door een haai kan worden opgegeten! :lol: Ik wil ook graag weten waar het precies is! Ik heb het al geprobeerd maar het is niet gelukt! Bewerkt: 22 mei 2004 door 8-Ball
djbob Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 Haaien kun je vermoorden. In het boekje bij vice city staat ook dat je kan worden vermoord door een haai! :o
Le Freak Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 Ik heb het ook geprobeerd, maar als ik in het water loop, zodat het water tot mijn nek komt, gaat de camera zwaaar irritant doen. Ik word er gek van.. Maar ja, ik zag wel kwallen en gewone vissen!
Robienske Geplaatst: 22 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 Ik weet het, de camera is irritant. De haai heb ik ontmoet dicht bij de vuurtoren. Maar hoe kun je ze vermoorden?
8-Ball Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 Ik weet het, de camera is irritant. De haai heb ik ontmoet dicht bij de vuurtoren. Maar hoe kun je ze vermoorden? Ja dat heb ik ook! Dan moet je ff gaan richten met je wapen! En ik was ook bij de vuurtoren maar ik heb er maar 1 gezien in en de verte trouwens ook iets raars! :lol:
Arjen Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Geplaatst: 23 mei 2004 Een haai die je kan vermoorden? Dat is nieuw voor mij. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zal het es proberen.
8-Ball Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Nou eh, ik heb het al heel lang gedaan, maar er komt geen haai naar me toe! Ik zie ze niet eens, heel af een toe! ik zie meer walvissen! :huh:
Robienske Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Walvissen ????????? Die heb ik nog nooit gezien. Stuur post eens een screenie ervan. Ik kan jammergenoeg nog niet.
Arjen Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Walvissen? Heb je over GTA III of Vice City. Ik weet zeker dat er geen walvissen in GTA Vice City zijn.
Joriz Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Dat lijkt me echt sterk. Ik heb alleen nog maar Haaien en veel Visjes in Vice City gezien.
Robienske Geplaatst: 25 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Ik ook. 'k heb Vice City. Maar kan je nu haaien killen of niet?
Recommended Posts