Arjen Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Het kan volgens mij ook niet. Moet je kijken. Ik sta denk ik niet ver genoeg in het water. Maar dat water 'golft' en het is net 'in de zee' gestroomd
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 maar dit is geen bewijs want de haai valt je niet aan ofzo... mja,ga et direct testen en ga screenies plaatsen...
Eclipse Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 ik heb wel al eens haaien gezien (ook dolfijnen trouwens) maar ze eten je heus niet op hoor...naar mijn mening is dit allemaal verzonnen
Arjen Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 maar dit is geen bewijs want de haai valt je niet aan ofzo...mja,ga et direct testen en ga screenies plaatsen... Nee ok. Maar ik laat dan ff zien dat er wél haaien zijn
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 ik heb wel al eens haaien gezien (ook dolfijnen trouwens) maar ze eten je heus niet op hoor...naar mijn mening is dit allemaal verzonnen klopt:er zijn haaien,dolfijnen,schildpadden,kwallen,eenzame vissen en scholen vissen maar deze lieve beestjes denken er niet aan om je tenen eraf te bijten...
Robienske Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 Ik zal proberen een screen te maken terwijl ik opgegeten wordt. Maar dat is nog maar 1 keer voorgevallen. Msschien is het een grapje van de makers.
Arjen Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 -wacht vol ongeduld- Eehm.. Niet spammen aub. Dit is gratis berichtjes verdienen.
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 hoezo???? moet je die verdienen dan???
Lantyz Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Hij bedoelt dat je geen onzinnige berichten moet plaatsen (In ieder geval geen onzinnige berichten die niets toevoegen aan het gesprek ). Dat valt onder spammen en wordt niet gewaardeerd. Berichtjes 'verdien' je bij elke post, maar het is wel de bedoeling dat die posts een redelijke inhoud hebben. Zo niet, dan gaat je post-rank onterecht omhoog en 'verdien' je dus 'gratis' posts. *heeft geen zin meer om streng te zijn*
Ironfist Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 heeft er nu bijna iemand een screenie van je terwijl je opgegeten wordt?? ik heb helaas nog steeds geen haai op de pc tegengekomen(ik weet wel dat die er zijn) maar op de pc doen ze helemaal niets...
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 daar heb je wel gelijk in ja...gooi deze topic toch weg want ik vind het volkomen onzin <_<
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 daar heb je wel gelijk in ja...gooi deze topic toch weg want ik vind het volkomen onzin <_< Nee! We zullen en moeten het zien.
Eclipse Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Geplaatst: 30 juni 2004 jah mji best :lol: dan zal ik het oook eens proberen...ik ga wel voor een haai staan
Recommended Posts