Jump to content

Haaien

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ach, je bent dus nog actief op het forum roppie !

En het is me nog maar één keer voorgevallen. Je moet springen in het water, terwijl je verdrinkt begon die haai te bijten.

Bewerkt: door robienske
  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ironfist

21

• Lantyz

19

• 8-Ball

17

• Arjen

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ach, je bent dus nog actief op het forum roppie !

En het is me nog maar één keer voorgevallen. Je moet springen in het water, terwijl je verdrinkt begon die haai te bijten.

luister,NIEMAND,maar dan ook NIEMAND gelooft wat je zegt totdat er screens zijn van dat bijtgedoe...trouwens,"hoe toevallig" dat het maar één keer is voorgevallen...

Geplaatst: (bewerkt)
ik ben voor dee gezelligheid op zoek gegaan naar een haai en vond er eentje,daarna ben ik van de boot gesprongen recht voor de haai,en dat rotbeest zwom gewoon door mij heen!!!!!!!!

kan je gewoon in het water springen zonder dat je verdrinkt :blink:

Bewerkt: door lazberkay
Geplaatst:
ik ben voor dee gezelligheid op zoek gegaan naar een haai en vond er eentje,daarna ben ik van de boot gesprongen recht voor de haai,en dat rotbeest zwom gewoon door mij heen!!!!!!!!

kan je gewoon in het water springen zonder dat je verdrinkt :blink:

ja ik zat ook al naar zo'n screen te kijken van, huh...? :wacko:

want ik zag nl. een screenshot waarbij iemand helemaal in het

water stond maar dan verdrink je toch gelijk?

Geplaatst:

Maar ik denk dat we het mizz wel moeten geloven omdat als je in je stats kijkt staat er aantal vissengevoerd. Misschien is zij/hij dan net voor zo'n haai verdronken dat er een haai kwam (lijkt me niet echt logisch klinken)maartoch. Maar er is ook een reden dat het niet waar is want als je naar de vuurtoren gaat en je gaat op die brug staan, en je schiet, dan gaat iedereen rennen en sommige springen/vallen in het water en die worden niet opgegeten dus......!!!!!!!

Geplaatst:
jah je hebt mods enzo waarme je onder water kan rijden en lopen

oh okeej, ik zat al helemaal aan een onderzeeër te denken. ;)

(want leek net als of die foto vanuit een voertuig was genomen,

dus daarom zat ik al helemaal aan een onderzeeër te denken.) :D

Geplaatst:

zoeken op google...

maar dat zijn -denk ik-niet echt de leukste mods...je kunt ook al het water wegdoen...das leuker

Geplaatst:
zoeken op google...

maar dat zijn -denk ik-niet echt de leukste mods...je kunt ook al het water wegdoen...das leuker

haha vet die mod dat je het water weg kan halen,

en zie je dan ook nog die haaien zwemmen? :D

Geplaatst:

Zij liegt man ik ging net met elk wapen op een haai schieten en er gebeurde niks. Maar wat wel zo is is dat als er een schildpad is dat als je er met je bazooka op schiet dattie wel aan flarde gaat :puh: keb een screen van die schildpad maar niet toen die dead was :puh:

Geplaatst:

stuur dan eens een screen van dat beestje als ie in stukkies vliegt

ik wil het hier zien deal.gif

Geplaatst:

@Ironfist ik was net te laat ik vuurde met een bazooka en je zag alleen maar rook en een paar stukjes en de schildpad was er niet meer dus... maarja als het weer lukt (als ik zo'n schildpad tegen kom) dan doe maak ik een print screen ik ga nu zoeke!!! :)

Geplaatst:

tnx

en als je een haaitje tegen komt schiet er ook nog een paar keer op of spring in het water ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...