Jump to content

Haaien

Recommended Posts

Geplaatst:
tnx

en als je een haaitje tegen komt schiet er ook nog een paar keer op of spring in het water ;)

Als ik in het water spring ben ik gelijk dood :) maarja ik kijk wel of die op me afkomt het kan wel even duren voordat ik weer zo'n schildpad zie want in het weekend ben ik nooit thuis wegens omstandigheden :)

• Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ironfist

21

• Lantyz

19

• 8-Ball

17

• Arjen

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een printscreen dat de schildpad dood is!!!!!!! je ziet een paar kapotte stukken ff uploaden :)(er zijn 2 soorten schildpadden de ene kan dood de ander niet (de bruine niet)

Bewerkt: door lazberkay
Geplaatst:

Ik zie het niet echt goed. Ik zie wel 2 stukken. Ach.. ik geloof wel dat je een schildpad uit elkaar kan schieten.

Maar nu de haaien nog... :rolleyes:

Geplaatst:

Ik zag net allemaal haaien ik schiet erop er gebeurd niks en ik had ook nog een screenie van een haai die door de muur heen zwom gewoon een bug maarja heb ik weer verwijdert :angry:

Toen ik een haai tegenkwam wilde ik erop schiete maar toen was ie allang verdwenen in het strand. Hij ziet er een beetje houterig uit. Maar ik zal nog wel ff probere

Bewerkt: door Tegh
Geplaatst:

Ja dat had ik dus ook!

Ik vind het wel leuk gedaan! Ik moet het idd ook nog proberern! :lol:

Geplaatst:

IK HEB OP DE HAAIEN GESCHOTEN ER GEBEURDE NIKS EN SCREEN MAAR HOE ZET JE DIE ERBIJ BEN PAS NET NIEUW AANGEMELD :o

Geplaatst:

Kijk zet ff je caps lock uit dat ziet wat fijner uit ;)

JE kan een screen maken met fraps

Of met vice city ulitmate trainer

Deze vind je hier in de download database

Dan moet je die ergens uploaden!

Dan het adres van het plaatje hier tussen [/iimg] tags zetten!

Als je vragen hebt stuur maar een pm!

Ik heb hetzelfde als gangster, ik zie ze wel maar als ik erop schiet gebeurt er niks,

ik heb er zelf molotovs opgegooid! Maar nu heb ik er wel een prachtige screenshot van de haai! :) Een tip voor mense die de haai zelf wille zien: Ga rond 23.00-0.00 uur aan de noord kant van de vuurtoren staan met je benen in het water staan( als je beeld raar gaat doen komt dit omdat je te ver in het water staat, dus ga dan wat naar achter.) En let goed op!

EDIT: Ik heb nu ook een dolfijn gezien!! :D , natuurlijk heb ik ook een screen!

Bewerkt: door Tegh
Geplaatst:
Ik heb hetzelfde als gangster, ik zie ze wel maar als ik erop schiet gebeurt er niks,

ik heb er zelf molotovs opgegooid! Maar nu heb ik er wel een prachtige screenshot van de haai! :) Een tip voor mense die de haai zelf wille zien: Ga rond 23.00-0.00 uur aan de noord kant van de vuurtoren staan met je benen in het water staan( als je beeld raar gaat doen komt dit omdat je te ver in het water staat, dus ga dan wat naar achter.) En let goed op!

EDIT: Ik heb nu ook een dolfijn gezien!! :D , natuurlijk heb ik ook een screen!

waar staan de screens dan?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...