Jump to content

Haaien

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb hetzelfde als gangster, ik zie ze wel maar als ik erop schiet gebeurt er niks,

ik heb er zelf molotovs opgegooid! Maar nu heb ik er wel een prachtige screenshot van de haai! :) Een tip voor mense die de haai zelf wille zien: Ga rond 23.00-0.00 uur aan de noord kant van de vuurtoren staan met je benen in het water staan( als je beeld raar gaat doen komt dit omdat je te ver in het water staat, dus ga dan wat naar achter.) En let goed op!

EDIT: Ik heb nu ook een dolfijn gezien!! :D , natuurlijk heb ik ook een screen!

waar staan de screens dan?

Op me compu, maar als je ze wil zien zeg dan ff dan stuur ik ze wel.

• Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ironfist

21

• Lantyz

19

• 8-Ball

17

• Arjen

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
zet ze op een server of stuur ze me en ik zal e posten  :D

Sorry dat het zolang duurde maar ik was op vakantie.

Maare ik zal ze wel proberen te sturen.

EDIT, de 2 screens zijn een te grote bijlage om te versturen via hotmail, is het goed als ik je op messenger toevoeg om ze daarover te versturen?

Bewerkt: door Tegh
Geplaatst:

Ik heb nog nooit gehoord van haaien die je kan vermoorden, maar ik zal het eens proberen... :ph34r:

Geplaatst:

Nou, ik heb het nu echt geprobeerd maar het lukt echt niet, ik ben voor de haai in het water gaan vallen, een paar keer zelfs :( :wacko:

Geplaatst:

Kijk ik na drie weken vakantie weer in dit topic, en is er nog steeds geen uitsluitsel over de 'shark-issue'

Ik begin nu toch wel te twijfelen aan het hele verhaal, hoor ;)

Geplaatst:

ok hier is het bewijs dan eindelijk

Haai%20screen.jpg

Het kan zijn dat ie het niet doet dus zeg ff of ie het doet of niet, als ie het doet zal ik nog een plaatje van een dolfijn poste.

Geplaatst:
zeg ff of ie het doet of niet

Hij doet het niet :lol: ( <_< )

als ie het doet zal ik nog een plaatje van een dolfijn poste.

Een dolfijn die Tommy opeet?! :blink:

Geplaatst:

Dat plaatje doet het waarschijnlijk niet omdat ik de site waar ze opstaan nog niet helemaal af heb. En het is gewoon een dolfijn.

Geplaatst:

Nee, die dolfijnen, haaien en schildpadden hebben we allemaal al allang gezien. Het gaat om een screenshot van tommy-etende haaien.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb hem nog niet eerder gezien maar zag eze screen op het internet dus weten jullie mischien hoe je een dolfijn of haai tegenkomt??

shark.jpg

Geplaatst:

Dit is al heel lang bekend. Er leeft van alles onder water in GTA VC; Vissen, dolfijnen, haaien, kwallen, schildpadden, etc... Ze doen niets ze zwemmen alleen rond in het water (en zo nu en dan dwars door muren :o ). De haaien, in tegenstelling tot wat wel 's gezegd wordt, bijten niet.

Om ze te zien: loop tot aan je middel de zee in en buk. Vervolgens door het vizier van je sniper kijken. Indien nodig kan je ook nog inzoomen.

Geplaatst:

Ik heb gelezen op een easter egg site dat het mogelijk is dat een haai naar je toe zwemt om vervolgens te gaan zingen!!! echt waar, weet iemand hier iets vanaf??

ANNYONE???

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...