Jump to content

Helicopters


sietsevanes

Recommended Posts

Waar kun je helicopters vinden?

En wat voor soorten zijn er allemaal en waar kan ik ze vinden?

Groetes Mij! :D^_^

Hallo Mij,

Op Wikigta kun je zo'n beetje alles vinden over alle Grand Theft Auto's.

Ik heb hier de pagina gevonden met alle voertuigen die te vinden zijn in Grand Theft Auto Vice City Stories.

Achteraan staan de vindplaatsen. Hou er wel rekening mee dat niet alle helicopters direct te berijken zijn. Je zult voor de meeste een bepaalde missie moete voltooien. Ook dit staat op de pagina met de vindplaats.

Succes ermee.

Link to comment
Delen op andere websites

Oftewel: voordat je alle helikopters tot je beschikking krijgt moet je de missie From Zero To Hero van Lance Vance voltooien, en dit is trouwens ook de missie die je toegang geeft tot het tweede eiland. Daarvoor is het enkel mogelijk door middel van bugs naar het tweede eiland te komen om vervolgens daar een helikopter op te pikken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oftewel: voordat je alle helikopters tot je beschikking krijgt moet je de missie From Zero To Hero van Lance Vance voltooien, en dit is trouwens ook de missie die je toegang geeft tot het tweede eiland. Daarvoor is het enkel mogelijk door middel van bugs naar het tweede eiland te komen om vervolgens daar een helikopter op te pikken ;)

Staan daar helicopters dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Oftewel: voordat je alle helikopters tot je beschikking krijgt moet je de missie From Zero To Hero van Lance Vance voltooien, en dit is trouwens ook de missie die je toegang geeft tot het tweede eiland. Daarvoor is het enkel mogelijk door middel van bugs naar het tweede eiland te komen om vervolgens daar een helikopter op te pikken ;)

Staan daar helicopters dan?

Lees het topic nou nog eens door... Het zijn drie posts, moet niet al te veel moeite voor je zijn of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Oftewel: voordat je alle helikopters tot je beschikking krijgt moet je de missie From Zero To Hero van Lance Vance voltooien, en dit is trouwens ook de missie die je toegang geeft tot het tweede eiland. Daarvoor is het enkel mogelijk door middel van bugs naar het tweede eiland te komen om vervolgens daar een helikopter op te pikken ;)

Staan daar helicopters dan?

Lees het topic nou nog eens door... Het zijn drie posts, moet niet al te veel moeite voor je zijn of wel?

juist! tip zie eerste reacties!!! :duh: :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Nee, je moet tot het 2de eiland beschikking hebben. En waarom bump je een topic van al 2 jaar oud?

weet ik het, ik heb vcs sinds gisteren want mn oude was gecrasht. en btw, ik zie die heli nog nergens hor, maar de rest is er al wel (ik heb het 2de eiland nu)
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je moet tot het 2de eiland beschikking hebben. En waarom bump je een topic van al 2 jaar oud?

weet ik het, ik heb vcs sinds gisteren want mn oude was gecrasht. en btw, ik zie die heli nog nergens hor, maar de rest is er al wel (ik heb het 2de eiland nu)

Soms krijg je ook helicopters na bepaalde missie's ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...