SilverDust Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 als iemand ze NU ALLEMAAL noemt mag de volgende vraag doen B) Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Infernus Admiral Cuban Hermes Sanchez Voodoo Burrito Reageren
SilverDust Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 eindelijk goed volgende vraag voor baffie Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Oké, eindelijk. Tegen wat vecht de Ammu-Nation in Downtown? Reageren
SilverDust Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 hoe kom je nou weer aan die vraag van VC radio ofzo? want daar heb ik nog nooit van gehoord dat ze tegen iets vochten :blink: Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Het zit inderdaad in één van de Radiostations, best een moeilijke vraag, maar hij is te raden, ik weet hem in ieder geval wel. Reageren
need my speed Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Gokje? Tegen het leger??? Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Nee, en ik stel voor dat je het ook niet ga gokken, want dan lukt het óch nooit. Reageren
gangster28 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 was het niet iets tegen de politie of moordernaars? Reageren
SilverDust Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 is het niet VCPR daar hebben ze het soms over wapens en zijn er op tegen is het soms VCPR? Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Kan wel, ik weet het ook niet meer precies, het gaat in ieder geval zoiets: Come to Ammu-Nation now, it has started the fight against [...], you can buy any weapons you want, heave guns, no problem, flamethrowers, we got them, it's all here. Come to Ammu-Nation today. Ammu-Nation, protecting your right! Het radiostation weet ik niet meer precies, maar het kan best wel eens VCPR of VROCK of FLASH FM zijn,. Reageren
-Richard- Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Kan wel, ik weet het ook niet meer precies, het gaat in ieder geval zoiets:Come to Ammu-Nation now, it has started the fight against [...], you can buy any weapons you want, heave guns, no problem, flamethrowers, we got them, it's all here. Come to Ammu-Nation today. Ammu-Nation, protecting your right! Het radiostation weet ik niet meer precies, maar het kan best wel eens VCPR of VROCK of FLASH FM zijn,. Volgens mij was het idd VCPR hoor. Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Nee, het is fout. Het is iets anders, moet je maar even goed luisteren, je kunt trouwens op GTAGAmes.nl een omzetter van .adf naar .mp3 bestanden downloaden zodat je niet ViceCity moet opstarten om ze te luisteren. Reageren
need my speed Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Tegen criminelen? Ik meen dat daar is iets over gezegt werd op een radiostation.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.