Baffie Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 C a r r i n g t o n, zó, netjes gespeld, eenvoudige vraag! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Klopt, sorry hoor, ik kon zo gauw geen moeilijke bedenken. De volgende is voor jou. Reageren
Baffie Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Oké, welke voertuigen komen er allemaal in de missie Four Iron voor, élk voertuig hoeft maar 1 keer genoemd te worden. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 $50.000, kijk deze screen maar: ja, natuurlijk was het antwoord van Baffie goed, hij kon het zelfs bewijzen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 in het begin de zwarte stretch daarna een willekeurig voertuig om golfkleren te halen en naar de golfclub te gaan daarna een aantal caddy's als je die gast laat ontsnappen ook nog een greenwood Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 De stretch van Avery, een Caddie en de Comet voor de Leaf Links Golfclub? Reageren
Baffie Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Fout, de Stretch en de Caddy zijn goed, de Comet staat daar áltijd al, dus niet speciaal voor die missie, er is nóg een ander voertuig in die missie die er áltijd is. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 maar dat voertuig was toch de Greenwood waar die gast in vlucht als je hem niet slacht dus dan was mijn eerdere antwoord toch goed? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) in het begin de zwarte stretchdaarna een willekeurig voertuig om golfkleren te halen en naar de golfclub te gaan daarna een aantal caddy's als je die gast laat ontsnappen ook nog een greenwood maar dat voertuig is toch de greenwood? dan was dit antwoord toch goed sorry voor het dubbelposten maar het ging even verkeerd Bewerkt: 30 juni 2005 door flying dutchman Reageren
Baffie Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Ohw, sorry, het was idd de Greenwood, ik had alleen jouw antwoord over het hoofd gezien, dubbelposten neem ik je deze keer niet kwalijk, het waren idd. De Zwarte Stretch Een Aantal Caddy's De Greenwood Volgende vraag aan flying dutchman Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 welk wapen krijg je van Colonel Cortez voor de missie 'Guardian Angels' ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) de ruger Bewerkt: 1 juli 2005 door C-J_Redman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.