Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Sorry mensen, ik was 2 weken op vakantie, dus ik heb niet op internet kunnen komen.

Ik heb ook geen zin meer om nog op mijn vraag in te gaan, de antwoorden die ik in mijn hoofd had waren:

1. Earnest Kelly (iemand in piama niet te vertrouwen)

2. Tommy (eikel, what a prick o.i.d.)

3. Ken Rosenberg (nooit vertrouwd, gewoon een klootzak)

Eerlijk gezegd zou ik die vierde al niet eens meer weten, sorry voor het ongemak, ik vind dat DonLeone het dichtst in de buurt van mijn antwoord kwam, dus geef ik hem de beurt. Nogmaals sorry, maargoed we gaan weer verder.

Sorry dat het even duurde, ook ik heb het de laatste tijd erg druk. Ik heb zelfs nu even geen tijd om een goede vraag te bedenken maar zodra ik er een bedacht heb post ik hem!

Edit: Srry heb niet echt tijd om een nieuwe vraag te verzinnen dus vandaar een hele simpele:

Waarop is de Phoenix gebaseerd?

Bewerkt: door DonLeone
  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

'79 Pontiac Trans Am :D

Greetz :sigaar:

[edit] Als je bij de Vice City Phoenix kijkt staat er bij 'gebaseert op' niks , maar toevallig had ik als eerste de SA pagina van de Phoenix ^^

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
'79 Pontiac Trans Am :D

[edit] Als je bij de Vice City Phoenix kijkt staat er bij 'gebaseert op' niks , maar toevallig had ik als eerste de SA pagina van de Phoenix ^^

Mwah het jaartal weet ik niet maar ik bedoelde idd de Trans Am ;)

De volgende vraag is voor jouw!

Geplaatst:

Hier een niet al te lastige vraag , maar je moet hem goed redeneren (doordenken zeg maar)

Hoeveel personen vervoer je maximaal in de Paramedic missies's tot en met level 12?

En wat is de beloning die je krijgt?

Greetz en succes :sigaar:

Geplaatst:

Beloning: Tommy kan rennen zonder moe te worden

1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12=78 mensen in totaal tot en met missie 12

Geplaatst:
Beloning: Tommy kan rennen zonder moe te worden

1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12=78 mensen in totaal tot en met missie 12

Zo moet het ja , de volgende is voor jou :D

Geplaatst:

Wat is het allereerste lied wat je hoort in het spel als je een New Game begint, en op welk radiostation word deze gedraaid?

Geplaatst:
Wat is het allereerste lied wat je hoort in het spel als je een New Game begint, en op welk radiostation word deze gedraaid?

Billy Jean van Michael Jackson op Flash.

greetz :sigaar:

Geplaatst:

Oow , tellen cutschene's dan eigenlijk mee of niet? Of is het wanneer je in de Admiral stapt? Want dan is het gewoon random denk ik :7

Broken Wings van Mr. Mister in de ruimte waar Sonny zijn plannen smeedt. Dit wordt afgespeeld op Emotion 98.3 ^_^

Geplaatst:

Broken Wings van Mr. Mister in de ruimte waar Sonny zijn plannen smeedt. Dit wordt afgespeeld op Emotion 98.3 ^_^

Dat is het goede antwoord, jij mag de volgende vraag stellen :)

Waarvan is "Serving Vice City 24 hours" de slogan?

EDIT: Nee, beide onderstaande antwoorden zijn fout.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...