Jump to content

GTA Vice City Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    449

  • NandroDavids

    222

  • Basssss

    169

  • bigG

    126

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 dan misschien (gokje)

Helaas, ook dit antwoord is fout.

EDIT: @ Hieronder: Jullie gaan gewoon tellen vanaf 0 :puh:

Nee, sorry, ook 4 is niet het juiste antwoord

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Jeuj :dans:

Nou hier de volgende vraag:

Tegenover welk bekend 'gebouw' kun je scooters huren en bevindt zich coin laundry?

Succes :tu:

Dat is de parkeer garage in Ocean Beach als ik me niet vergis :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik zit er eigenlijk op te wachten tot er meer antwoorden genoemd worden, maar blijkbaar denkt de meerderheid dat DonLeone's antwoord goed is, of men kijkt gewoon niet in dit topic/weet het antwoord niet/heeft geen zin om te posten...

Anyway, ik zal dan maar even melden dat het hierboven genoemde antwood van DonLeone fout is. Ik heb dan misschien niet gecontroleerd, maar dit was niet het gebouw wat ik bedoelde. Ik bedoel een 'gebouw' dat belangrijk is voor het uiterlijk van de stad, omdat zijn/haar uiterlijk (is 'gebouw' mannelijk of vrouwelijk? :puh: ) verandert tijdens een leuke missie die je er moet doen, in dat 'gebouw'.

(Let ook op de aanhalingstekens rondom 'gebouw' ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebouw dat je moet verwoesten in Demolition Man. Dat is het 'gebouw'. :)

Tegenover dat gebouw zijn er 'scooters for rent' van Beach Scooter, en Coin Laundry zoals jij al zei.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik zit er eigenlijk op te wachten tot er meer antwoorden genoemd worden, maar blijkbaar denkt de meerderheid dat DonLeone's antwoord goed is, of men kijkt gewoon niet in dit topic/weet het antwoord niet/heeft geen zin om te posten...

Anyway, ik zal dan maar even melden dat het hierboven genoemde antwood van DonLeone fout is. Ik heb dan misschien niet gecontroleerd, maar dit was niet het gebouw wat ik bedoelde. Ik bedoel een 'gebouw' dat belangrijk is voor het uiterlijk van de stad, omdat zijn/haar uiterlijk (is 'gebouw' mannelijk of vrouwelijk? :puh: ) verandert tijdens een leuke missie die je er moet doen, in dat 'gebouw'.

(Let ook op de aanhalingstekens rondom 'gebouw' ;) )

Als er drie dagen niet wordt gepost, wordt daar nog niet vanuit gegaan, je kunt ook nagaan of de vraag niet te vaag overkomt bij de andere leden, of dat het iets is, wat jij denkt, maar wat ook iets anders zou kunnen zijn. De tip die je vervolgens geeft is zo ongeveer het antwoord alleen dan met cadeaupapier er nog omheen. Het is maar een tip, maar probeer een duidelijke vraag te stellen, en wees niet te royaal met tips geven.

Link to comment
Delen op andere websites

In de Malibu staan er altijd zo een paar mannen met pakjes te dansen. Ik bedoel die legerman, politieman, ...

Je weet wel, op het verhoogje.

Mijn vraag is: Van wie is dit een parodie? m.a.w. op wie zijn die dansers gebaseerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...