Jump to content

GTA Vice City Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

Naast het R* logo in de sterren zie ik geen andere sterren boven de stad, deze bestaat uit 10 sterren. Als je de maan dan ook nog meereken, kom je op 11 uit, mijn antwoord is dus 11. Maar dat het geen 10 is moet je toch eens uitleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    449

  • NandroDavids

    222

  • Basssss

    169

  • bigG

    126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Naast het R* logo in de sterren zie ik geen andere sterren boven de stad, deze bestaat uit 10 sterren. Als je de maan dan ook nog meereken, kom je op 11 uit, mijn antwoord is dus 11. Maar dat het geen 10 is moet je toch eens uitleggen.

Dan moet je beter kijken. Want het R* logo bevat idd 10 sterren, maar er bevinden zich ook nog enkele losse sterren. Ze zijn gewoon duidelijk te zien en nee ik bedoel niet de maan.

PS. De zon reken ik niet tot een ster, hoewel dit er wel een is. Ik bedoel enkel sterren die 's nachts te zien zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de zon wel meerekenen, de zon is gewoon een ster hoor, alleen is hij in tegenstelling tot andere sterren alleen overdags te zien, en niet 's nachts, maar dan is het nog steeds een ster. Want waarom zou je em niet meerekenen, de zon is in het echte leven toch ook gewoon een ster?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de zon wel meerekenen, de zon is gewoon een ster hoor, alleen is hij in tegenstelling tot andere sterren alleen overdags te zien, en niet 's nachts, maar dan is het nog steeds een ster. Want waarom zou je em niet meerekenen, de zon is in het echte leven toch ook gewoon een ster?

Wat maakt het uit of DonLeone de ster wel of niet meerekent? Hij heeft de vraag bedacht en dan mag hij dit toch ook kiezen? Daar heb jij toch helemaal niks over te zeggen? Nou ik heb de hemel nog niet echt geteld, te lui om echt te gaan kijken, maar ik zeg: 12.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de zon wel meerekenen, de zon is gewoon een ster hoor, alleen is hij in tegenstelling tot andere sterren alleen overdags te zien, en niet 's nachts, maar dan is het nog steeds een ster. Want waarom zou je em niet meerekenen, de zon is in het echte leven toch ook gewoon een ster?

Wat maakt het uit of DonLeone de ster wel of niet meerekent? Hij heeft de vraag bedacht en dan mag hij dit toch ook kiezen? Daar heb jij toch helemaal niks over te zeggen? Nou ik heb de hemel nog niet echt geteld, te lui om echt te gaan kijken, maar ik zeg: 12.

12 is correct! Het R* logo bestaat idd uit 10 sterren. Maar als je dan naar heet westen kijkt zie je nog 2 losse sterren. Dus de volgende vraag gaat naar K.O. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Jeuj :klap:

Nou de volgende vraag: welke auto is dit en wat zijn zijn spawnplekken als je 100% hebt:

(waar de auto dus standaard staat)

de auto:

raaddeautoev3.png

Lijkt me niet zo'n hele moeilijke toch? Veel suc6 ermee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een Banshee en hier zie je de spawnplekken. Er komt trouwens geen extra Banshee na de 100% hoor. ;)

@hieronder: Waarom is WikiGTA gebruiken flauw? Geef me eens een goede reden.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een Banshee en hier zie je de spawnplekken. Er komt trouwens geen extra Banshee na de 100% hoor. ;)

Dat is flauw zeg, WikiGTA gebruiken! Bij de meeste quizzen hoor je dingen te weten, en niet te kunnen opzoeken. (Behalve volgens mij bij Twee Voor Twaalf, maar dat doet er niet toe.) Bovendien is je antwoord nog fout ook! Er komt misschien geen extra banshee na de 100%, maar er komt wel een extra banshee na een bepaalde benodigdheid voor 100%...

Edit @ ArticLight hierboven: Kun je niet lezen? Volgens mij zeg ik da toch zeer duideljk in deze post...

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd de auto die in de screen van Arctic Light staat. Hij spawnt bij het gebouw naast de Pay 'N' Spray in Ocean Beach, bij een huis tegenover je mansion op Starfish Island en volgens mij ook nog op de parkeerplaats bij het vliegveld, de parkeerplaats die helemaal in het noordwesten ligt.

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd de auto die in de screen van Arctic Light staat. Hij spawnt bij het gebouw naast de Pay 'N' Spray in Ocean Beach, bij een huis tegenover je mansion op Starfish Island en volgens mij ook nog op de parkeerplaats bij het vliegveld, de parkeerplaats die helemaal in het noordwesten ligt.

Jah het is inderdaad een Banshee. De eerste twee plekken die jij noemt zijn volgens mij de plekken aangegeven op de WikiGTA kaart. De derde die je noemt, daar weet ik eigenlijk niks van :?

Ik heb eens rondgekeken en ik heb daar nergens een Banshee zien staan

Ik zie alleen dat ik weer eens een blunder heb begaan. Ik ben bang dat ik GTA III en VC even door elkaar heb gehaald; ik dacht namelijk eventjes dat de Banshee ook weer bij Sunshine te importeren was nadat je het bedrijf had uitgespeeld. :duh:

Ik formuleeer de vraag even anders, want anders zou het al geraden zijn:

Noem de drie manieren waarop je aan een Banshee kan komen, als je de 100% hebt gehaald.

De spawnplekken zijn hierbij dus al genoemd, dat is 1 manier.

Nog 2 manieren te gaan dus!

Excuses voor deze blunder :bonk:

Edit @ Hanneswasco hieronder:

Nee, ik zei 'als je de 100% hebt gehaald'. Je bent dus niet bezig met een missie. Eentje pakken op de weg is wel goed. Alleen nog de derde mogelijkheid waarmee je altijd aan een banshee zou kunnen komen...

Nouja ik kijk morgen wel weer of er nieuwe antwoorden zijn

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

- Door hem te nemen op de spawnplekken.

- Door op de weg te staan en op de Banshee te wachten, en erin te gaan.

- Bij de missie The Party staat hij naast alle andere sportwagens bij de inkom. Daar kan je ook ingaan. (?)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd de auto die in de screen van Arctic Light staat. Hij spawnt bij het gebouw naast de Pay 'N' Spray in Ocean Beach, bij een huis tegenover je mansion op Starfish Island en volgens mij ook nog op de parkeerplaats bij het vliegveld, de parkeerplaats die helemaal in het noordwesten ligt.

Jah het is inderdaad een Banshee. De eerste twee plekken die jij noemt zijn volgens mij de plekken aangegeven op de WikiGTA kaart. De derde die je noemt, daar weet ik eigenlijk niks van :?

Ik heb eens rondgekeken en ik heb daar nergens een Banshee zien staan

Ik zie alleen dat ik weer eens een blunder heb begaan. Ik ben bang dat ik GTA III en VC even door elkaar heb gehaald; ik dacht namelijk eventjes dat de Banshee ook weer bij Sunshine te importeren was nadat je het bedrijf had uitgespeeld. :duh:

Ik formuleeer de vraag even anders, want anders zou het al geraden zijn:

Noem de drie manieren waarop je aan een Banshee kan komen, als je de 100% hebt gehaald.

De spawnplekken zijn hierbij dus al genoemd, dat is 1 manier.

Nog 2 manieren te gaan dus!

Excuses voor deze blunder :bonk:

Edit @ Hanneswasco hieronder:

Nee, ik zei 'als je de 100% hebt gehaald'. Je bent dus niet bezig met een missie. Eentje pakken op de weg is wel goed. Alleen nog de derde mogelijkheid waarmee je altijd aan een banshee zou kunnen komen...

Nouja ik kijk morgen wel weer of er nieuwe antwoorden zijn

- Door hem te nemen op de spawnplekken.

- Door op de weg te staan en op de Banshee te wachten, en erin te gaan.

- Door hem te spawnen met behulp van een trainer of carspawner(?)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde eigenlijk zonder vals te spelen, ook al heb ik dat niet duidelijk gezegd :$ . Je mag dus geen cheats/trainers/mods of andere tools gebruiken. Een spawnplek creëren in de main.scm valt bijvoorbeeld ook onder mods.

Wat ik wel bedoel, is een plek waar je je Banshee altijd vandaan kan halen, mits je daarvoor al iets gedaan hebt. Misschien was mijn vraag in het begin niet zo heel duidelijk, maar nu moet iemand het toch wel raden he :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde eigenlijk zonder vals te spelen, ook al heb ik dat niet duidelijk gezegd :$ . Je mag dus geen cheats/trainers/mods of andere tools gebruiken. Een spawnplek creëren in de main.scm valt bijvoorbeeld ook onder mods.

Wat ik wel bedoel, is een plek waar je je Banshee altijd vandaan kan halen, mits je daarvoor al iets gedaan hebt. Misschien was mijn vraag in het begin niet zo heel duidelijk, maar nu moet iemand het toch wel raden he :clown:

Dit valt dus onder 'Hem gewoon pakken op een spawnplek' :clown:

Of bedoel je: Na welke missie spawnt de Banshee en waar dan wel? Die zou ik zo niet weten :puh:

Maar je vraag is nogal vaag en je spreekt jezelf zo'n 20 keer tegen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...