Jump to content

GTA Vice City Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    449

  • NandroDavids

    222

  • Basssss

    169

  • bigG

    126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eigenlijk was de vraag niet eens zo bijzonder ingewikkeld, als je een beetje een idee had naar welk antwoord ik toewilde. Ik bedoelde namelijk gewoon uit je garage pakken en wegrijden, mits je de banshee daarvoor al in je garage had gezet natuurlijk. Nou ja, als mensen dit te ingewikkeld gaan vinden en niet eens zoiets simpels kunnen bedenken, dan mag de volgende persoon maar gewoon een vraag bedenken; ben ik er weer van af...

:bier::clown:

Enneh DonLeone, voor zover ik weet heb ik mezelf geen enkele keer tegen gesproken. Dus wijs me ze alle 20 maar een keer aan als je tijd hebt... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk was de vraag niet eens zo bijzonder ingewikkeld, als je een beetje een idee had naar welk antwoord ik toewilde. Ik bedoelde namelijk gewoon uit je garage pakken en wegrijden, mits je de banshee daarvoor al in je garage had gezet natuurlijk. Nou ja, als mensen dit te ingewikkeld gaan vinden en niet eens zoiets simpels kunnen bedenken, dan mag de volgende persoon maar gewoon een vraag bedenken; ben ik er weer van af...

:bier::clown:

Enneh DonLeone, voor zover ik weet heb ik mezelf geen enkele keer tegen gesproken. Dus wijs me ze alle 20 maar een keer aan als je tijd hebt... ;)

Zoiets wordt een hyperbool genoemd, er wordt een geweldige overdrijving gegeven om degene waar het tegen gericht is dat hij/zij een beetje te vaak iets doet wat anderen tegen de borst stuit. Om op je eigenlijke vraag in te gaan. Na de 100%?

- Je kunt hem op alle mogelijke plekken in de stad van mensen afpakken als ze ermee op straat rijden.

- Je kunt een straatrace doen waar een banshee in zit, vervolgens een bus over de weg zetten, dan de auto naar een garage duwen, en em er daar induwen, vervolgens is die open en kan je er in rijden.

- Je kunt hem op de spawnplekken (Villa Starfish Island, Vlakbij Appartement 3C) pakken.

Dat zijn ze volgensmij na de 100%, als je er vanuit gaat dat je er nooit één in een garage hebt gezet. Is dat dan wat je bedoelde? (races kan je namelijk nog doen na de 100%)

________________________________________________________________________________

_____________

Maargoed, ik lees net dat de volgende al weer een vraag mag bedenken, dus dat ga ik maar eens doen denk ik.

Noem alle mogelijke manieren waarop je na het behalen van de 100% een Cheetah kunt krijgen (dus gewoon de Cheetah die je bij de Sunyard in kunt leveren).

Dus alleen die na de 100%.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

De cheetah's bij de spawnplekken (Starfish Island en Bij de boot van Colonel Cortez)

De cheetah die je kan pakken bij een race (zoals je hierboven al zei :D)

Ik neem aan dat je de politie cheetah niet bedoelt, dan kom ik uit op deze antwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

De cheetah's bij de spawnplekken (Starfish Island en Bij de boot van Colonel Cortez)

De cheetah die je kan pakken bij een race (zoals je hierboven al zei :D )

Ik neem aan dat je de politie cheetah niet bedoelt, dan kom ik uit op deze antwoorden.

+ van de straat pakken als ze langsrijden

+ evt. uit een garage pakken

+ waarschijnlijk nog uit een bepaalde missies, maar dat weet ik zo niet uit mijn hoofd

+ evt. trainer/ car spawner

+ evt. andere mods

Het zal m zitten in de missies, anders zouden de antwoorden vrijwel hetzelfde zijn als bij mijn vraag gedacht kon worden. Dat zou totaal niet origineel zijn, dus ik neem aan dat er nog bepaalde missies zijn waarbij die Cheeta spawned...

Link to comment
Delen op andere websites

  • De Cheetah bij de spanwplekken nemen.
  • Een Cheetah van de straat nemen.
  • Wat je hebt uitgelegt met de streetrace.
  • Cheetah met een trainer/mod.
  • Uit je garage nemen als je hem ervoor hebt gezet. :clown: (?)

Als je de VCPD Cheetah ook meetelt dan kan je

  • Die van die spawnplekken nemen.
  • Bij een 3 sterren wanted level hem stelen.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

De cheetah's bij de spawnplekken (Starfish Island en Bij de boot van Colonel Cortez)

De cheetah die je kan pakken bij een race (zoals je hierboven al zei :D)

Ik neem aan dat je de politie cheetah niet bedoelt, dan kom ik uit op deze antwoorden.

Antwoord niet volledig, je kunt een police-cheetah ook inleveren bij de Sunyard, en die wilde ik weten antwoord is dus fout.

De cheetah's bij de spawnplekken (Starfish Island en Bij de boot van Colonel Cortez)

De cheetah die je kan pakken bij een race (zoals je hierboven al zei :D )

Ik neem aan dat je de politie cheetah niet bedoelt, dan kom ik uit op deze antwoorden.

+ van de straat pakken als ze langsrijden

+ evt. uit een garage pakken

+ waarschijnlijk nog uit een bepaalde missies, maar dat weet ik zo niet uit mijn hoofd

+ evt. trainer/ car spawner

+ evt. andere mods

Het zal m zitten in de missies, anders zouden de antwoorden vrijwel hetzelfde zijn als bij mijn vraag gedacht kon worden. Dat zou totaal niet origineel zijn, dus ik neem aan dat er nog bepaalde missies zijn waarbij die Cheeta spawned...

Het ging mij om de 100%, dan heb je geen missies meer. Antwoord is dus fout, en mods telt al helemaal niet mee.

  • De Cheetah bij de spanwplekken nemen.
  • Een Cheetah van de straat nemen.
  • Wat je hebt uitgelegt met de streetrace.
  • Cheetah met een trainer/mod.
  • Uit je garage nemen als je hem ervoor hebt gezet. :clown: (?)

Als je de VCPD Cheetah ook meetelt dan kan je

  • Die van die spawnplekken nemen.
  • Bij een 3 sterren wanted level hem stelen.

Dit antwoord is goed, met een (trainer/mod) vind ik wat dubieus, maar gezien dat ene halve minfoutpuntje reken ik hem toch goed en is de volgende vraag voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan je één of meerdere leden van Love Fist zien en/of horen in GTA Vice City?

Missie's, posters, ...

Missie's, Posters, Billboards, Cutscenes, Radio,

EDIT@hieronder : owh sorry dan heb ik de vraag verkeerd begrepen :$ :puh:

Bewerkt: door ghost_rider
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zelf het antwoord niet, maar toch wil ik even reageren op het antwoord van 'ghost_rider'.

In Hanneswasco's vraag stond waar je de leden van love-fist kunt zien en/of horen.

Denk hierbij dus aan missies en posters, etc. Het gaat er dus om wáár je die posters en zo vind die jij o.a. opnoemde.

Link to comment
Delen op andere websites

Na even zoeken ben ik op dit antwoord uitgekomen:

Missies:

The party

Love Juice

Psycho Killer

Publicity tour

Radio:

volgens mij is de enige keer dat je een lid van Lovefist op de radio hoort tijdens een interview bij K-chat. In de radio spotjes voor Love fist hoor je volgens mij geen enkel bandlid.

@ Er staat trouwens wel in dat boekje wat je bij het spel krijgt dat Love fist 3 nummers heeft, misschien hoor je een van die op de radio?

Posters:

Ik heb geen posters van Love Fist kunnen vinden met een van hun bandleden erop. Alleen als dat doodshoofd van een van hen is maar dat kan volgens mij niet :D.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Missies:

The party

Love Juice

Psycho Killer

Publicity tour

Radio:

K-Chat, praatprogramma

V-Rock, de nummers: Fist Fury en Dangerous Bastard

Natuurlijk ook nog in de reclames die hun concert aankonidgen

Ik dacht dat er ook nog posters waren, maar ik kan ze niet echt vinden :$ Heb in Phil's place, Donwtown, de Filmstudios en de savehouses gezocht, maar niets gevonden ;)

Edit: De enige posters die ik kan vinden hangen in The Greasy Chopper en bij de zaal waar ze hun concert geven.

Het is ook nog mogelijk om enkele leden te worden door middel van cheats..

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Het antwoord van Don Leone is het meest goede vind ik, Jow T.V. was iets te onvolledig met de nummers op de radio, reclame op de radio en cheat.

Posters heb ik zelf ook nog nooit gezien, alleen in San Andreas, maar mijn vraag was in Vice City.

De volgende vraag gaat dus naar Don Leone!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...