Baffie Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ja, alleen jammer dat die bijzondere voertuigen, bijzonder eigenschappen hebben. Die voertuigen zijn zelf niet bijzonder. Het valt trouwens nog wel leuker te maken, dan moet je uit de handling.cfg alle voertuigen knippen. Dan weet je echt zeker dat je ze allemaal heb. Dus dit zijn ze, zeker weten: LANDSTAL IDAHO STINGER LINERUN PEREN SENTINEL PATRIOT FIRETRUK TRASH STRETCH MANANA INFERNUS PONY MULE CHEETAH AMBULAN FBICAR MOONBEAM ESPERANT TAXI KURUMA BOBCAT MRWHOOP BFINJECT POLICE ENFORCER SECURICA BANSHEE BUS RHINO BARRACKS TRAIN HELI DODO COACH CABBIE STALLION RUMPO RANDIT MAFIA AIRTRAIN DEADDODO FLATBED YANKEE GOLFCART VOODOO WASHING CUBAN ROMERO PACKER ADMIRAL GANGBUR ZEBRA TOPFUN GLENDALE OCEANIC HERMES SABRE SABRETUR PHOENIX WALTON REGINA COMET DELUXO BURRITO SPAND BAGGAGE KAUFMAN RANCHER FBIRANCH VIRGO GREENWOO HOTRING SANDKING BLISTAC BOXVILLE BENSON DESPERAD LOVEFIST BLOODRA BLOODRB BIKE MOPED DIRTBIKE ANGEL FREEWAY PREDATOR SPEEDER REEFER RIO SQUALO TROPIC COASTGRD DINGHY MARQUIS CUPBOAT SEAPLANE SPARROW SEASPAR MAVERICK COASTMAV POLMAV HUNTER BARON RCGOBLIN RCCOPTER Reageren
Basssss Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 En wie mag de volgende vraag doen..? Reageren
Grove4L Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 En wie mag de volgende vraag doen..? Dat beslist Spacebook. Reageren
Baffie Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ow, leuk. Even denken Welke personages krijg je allemaal via de telefoon te spreken? Reageren
Grove4L Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Da's ff denken... -Sonny -Lance -Kent Paul -Collega Leo Teal -Mr. Black -Umberto Robina -Colonel Cortez -Diaz -Phil -Avery? -Earnest Kelly -Mitch Baker (-Dolores-- taxiradio) Reageren
Baffie Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Dolores is fout, ze belt je niet. De lijst is verder helemaal goed, alleen niet volledig. Nog even doorgaan dus, het zijn er namelijk meer. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 -Sonny -Lance -Kent Paul -Collega Leo Teal -Mr. Black -Umberto Robina -Colonel Cortez -Diaz -Phil -Avery? -Earnest Kelly -Mitch Baker -Ken Rosenberg -Ricardo Diaz -Stephen Scott Reageren
Baffie Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Het aantal klopt al, alleen heb je Ricardo Diaz dubbel. Het zijn er dus in totaal 15, één ontbreekt er nu nog. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Sonny Forelli Lance Vance Kent Paul Leo Teal Mr. Black Umberto Robina Colonel Cortez Ricardo Diaz Phil Avery Carrington Earnest Kelly Mitch Baker Ken Rosenberg Stephen Scott Auntie Poulet Reageren
Baffie Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Hij klopt niet helemaal, Leo Teal krijg je namelijk nooit aan de telefoon. Een collega/vriend van hem echter wel, als die nog niet weet dat Leo zijn GSM af heeft moeten staan aan Tommy. Maar ik reken em toch goed, aangezien hij al genoemd was. Volgende voor NandroDavids Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Hij klopt niet helemaal, Leo Teal krijg je namelijk nooit aan de telefoon. Een collega/vriend van hem echter wel, als die nog niet weet dat Leo zijn GSM af heeft moeten staan aan Tommy. Maar ik reken em toch goed, aangezien hij al genoemd was. Volgende voor NandroDavids Hoeveel keer moet je op z'n minst rechtsaf slaan om vanaf de vuurtoren naar de ingang van Fort Baxter Airbase te gaan? Je gaat gewoon over de weg met een auto, dus niet met een helikopter of met een cheat met een auto over het water of iets dergelijks... Reageren
Baffie Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Ik kwam op nul keer uit. De keren dat je op onderstaande route een naar rechtsafslaande beweging maak, ga je gewoon met de weg mee, omdat er geen andere weg is, dat reken ik niet onder afslaan, dus ik ga voor nul keer. Bewerkt: 23 januari 2008 door Baffie Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik kwam op nul keer uit. De keren dat je op onderstaande route een naar rechtsafslaande beweging maak, ga je gewoon met de weg mee, omdat er geen andere weg is, dat reken ik niet onder afslaan, dus ik ga voor nul keer.Aangezien je niet echt voor een route hebt gekozen met één lange rechte weg kan ik je antwoord van 0 x niet goed rekenen. Een rechtsafslaande beweging zoals je dat zo mooi noemt zie ik wel degelijk op jouw route...try again. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Dan lijkt het mij 5 keer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.