Jump to content

GTA Vice City Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    449

  • NandroDavids

    222

  • Basssss

    169

  • bigG

    126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat rekende je nu goed, 21 of 23?

Maargoed, volgende vraag:

Er is een manier waardoor het onmogelijk wordt om dood te gaan zonder cheats te gebruiken, waarover heb ik het?

21, maar over die vraag heb ik geen idee. :N

100% uitspelen ofzo?

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Tanks?
Nee, tanks zijn gemakkelijk kapot te krijgen. Dat heb ik al zo vaak gedaan. (Tenminste, in SA, ik betwijfel nu of dit in VC eigenlijk wel kon.) Je kunt ook midden op zee in een bootje gaan zitten, dan zul je ook niet kapot gaan, maar dit geldt voor een heleboel plekken. Het strand, bovenop hoge gebouwen, eigenlijk overal waar geen mensen lopen die je zonder reden aanvallen. Als je niks doet kun je ook niet echt dood gaan. (Tenzij er vijandelijke gangs rondlopen.)

Er zijn vast wel mods en met een memoryhack moet 't ook wel mogelijk zijn, maar ik neem aan dat dit niet bedoeld wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Alle antwoorden zijn inderdaad tot nog toe fout. Maar je moet het zo zien, je kunt jezelf ook niet meer dood krijgen, hoe goed je je best ook doet. Als je in een bootje op zee zit, kan je het water instappen en doodgaan. Als je ergens stilstaat, kan je weglopen, en alsnog doodgaan. Er is een manier/een plek, zonder cheats waar je niet meer dood kunt gaan.

Ik bedenk ineens dat het nog wel mogelijk is om door granaten of een bazooka van jezelf dood te gaan, maar dat zijn dan ook de enige manieren. Verder niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb het idee dat het niet goed opgevat wordt, of ik stel de vraag verkeerd.

Er is dus een plek waar je zeg maar compleet veilig bent, oftewel je kunt er niet dood, alleen door jezelf met explosieven als granaten en bazooka's op te blazen. Nu is dus de vraag, waar is deze plek? Oftewel, welke manier bestaat er om als je geen bazooka of granaten hebt niet dood te kunnen. De enige uitweg is dan nog het spel opnieuw opstarten, ik ga dan uit van iemand die niet in de blue hell komt, en geen bugs heeft, geen cheats gebruikt en geen mods heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb het idee dat het niet goed opgevat wordt, of ik stel de vraag verkeerd.

Er is dus een plek waar je zeg maar compleet veilig bent, oftewel je kunt er niet dood, alleen door jezelf met explosieven als granaten en bazooka's op te blazen. Nu is dus de vraag, waar is deze plek? Oftewel, welke manier bestaat er om als je geen bazooka of granaten hebt niet dood te kunnen. De enige uitweg is dan nog het spel opnieuw opstarten, ik ga dan uit van iemand die niet in de blue hell komt, en geen bugs heeft, geen cheats gebruikt en geen mods heeft.

Als ik me niet vergis is dat Howlin Pete's Biker Emporium, waar je achter het glas vast kunt komen te zitten. Ik neem aan dat je deze bedoelt? Anders kun je ook nog met een trainer met jetpack functie bij Joe's Beds naar binnen, maar dat bedoel je denk ik niet omdat je zegt zonder cheats en trainers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...