Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Het is inderdaad ergens in Ocean Beach. Maar waar? :)

Edit: Niet in de Grey Hell. :)

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Het is erg gemakkelijk om te zeggen dat het op het strand is. Alleen bedoel jij volgensmij vanaf waar de screen genomen is. Ik snap alleen niet wat die kist op die screen doet, ik kan me namelijk geen kist thuisbrengen van het strand ergens. Maar ik denk dat deze screen vanaf de rotsen bij het strand genomen is op het moment dat je erg minder fijn weer hebt midden in de nacht.

Geplaatst:
Ik snap alleen niet wat die kist op die screen doet, ik kan me namelijk geen kist thuisbrengen van het strand ergens.

Ik kan die rare rots rechts ook niet thuisbrengen, omdat ie te zwaar is, maar ook omdat ik niet weet waar die dan staat. :N

Geplaatst: (bewerkt)

Tjah, jullie zitten nog niet zo dicht bij het antwoord. Maar wie zegt dat het wel die grote vuurtoren is? :puh:

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:
Is het dat soort aquarium wat in het Oceans View Hotel ligt? :Y

Inderdaad. In je kamer, in het Ocean Vieuw Hotel is er in de muur een soort van aquarium waarin je dit kan terug vinden. :) Volgende voor de spookrijder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...