Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Als ik me niet vergis is dat Howlin Pete's Biker Emporium, waar je achter het glas vast kunt komen te zitten. Ik neem aan dat je deze bedoelt? Anders kun je ook nog met een trainer met jetpack functie bij Joe's Beds naar binnen, maar dat bedoel je denk ik niet omdat je zegt zonder cheats en trainers.
Als je Ocean Street Hotel (1ste savehouse) binnengaat.

Nee, bij de eerste betreft het een glitch, waardoor je vast KUNT komen te zitten, het hoeft dus niet zo te zijn. Als je je eerste savehouse binnengaat, kan je er weer uitkomen, en daar alsnog doodgaan. De manier die ik bedoel is dus zo dat je niet dood kunt, maar ook niet meer weg kunt om ergens wel dood te gaan.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Meestal als je in de blue hell zit, is het makkelijk om weer terug te komen, kan dit niet, dan betreft het een bug. Dus nog ff duidelijk

1. Je kunt op die plek niet doodgaan, tenzij je zelfmoordt pleegt m.b.v. granaten/bazooka's.

2. Je kunt ook niet meer weg van die plek om op een andere manier dood te gaan.

3. Het is niet in de blue hell

4. Het is op het tweede eiland.

Geplaatst:
Meestal als je in de blue hell zit, is het makkelijk om weer terug te komen, kan dit niet, dan betreft het een bug. Dus nog ff duidelijk

1. Je kunt op die plek niet doodgaan, tenzij je zelfmoordt pleegt m.b.v. granaten/bazooka's.

2. Je kunt ook niet meer weg van die plek om op een andere manier dood te gaan.

3. Het is niet in de blue hell

4. Het is op het tweede eiland.

Lijkt mij een één of ander diep gat..? :?

Geplaatst:
In ieder geval te diep om er weer uit te komen ja.

Zou het echt niet weten, 't zal wel in Little Haiti zijn ofzo.

't Is daar toch een groot krot.

Geplaatst:
In ieder geval te diep om er weer uit te komen ja.
't Enige diepe gat waar lastig uit te komen is, is volgens mij achter de Ammu-Nation in Downtown. Maar daar kun je net wél uitkomen, dus zal 'm ook wel niet zijn denk ik...lastige vraag dus, getuige de weinige antwoorden; Kun je ons nog helpen met een tip?
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Het ligt al een tijdje stil, ik denk niet dat iemand het antwoord weet. :N

Misschien een tip, of gewoon het antwoord + een nieuwe vraag.

Geplaatst:

:clown:

Het ligt al een tijdje stil, ik denk niet dat iemand het antwoord weet. :N

Misschien een tip, of gewoon het antwoord + een nieuwe vraag.

sorry ik ben nieuw maar wat was de vraag heb nie gesien kan je nog een x segge mischien weetk antwoord

:D

Geplaatst: (bewerkt)
Er is een manier waardoor het onmogelijk wordt om dood te gaan zonder cheats te gebruiken, waarover heb ik het?

Zelfs nieuwe mensen zouden wellicht op het idee kunnen komen gewoon even op de vorige pagina te kijken, waar je bovenstaande zult vinden. Lees gelijk even alle posts die daarna kwamen, dan weet je ook wat al fout gerekend is en wat voor tips er gegeven zijn.

Ik hoop dat dit antwoord hieronder goed is, deze vraag duurt echt al veeel te lang... :bier:

YES! Vraag afgelopen :puh::7

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Zo, ik heb je mooie plekje ontdekt :)

Je bedoelt zeker dat gat bij die schotels op het Hyman Memorial Stadium? Ik dacht daar opeens aan uit VCS... afijn, dat is de plek, niet? Je kunt er in ieder geval niet meer uit. Toevallig had ik een heli meegenomen ^_^

Geplaatst:

Nou, die bedoelde ik dus. Er is een manier om er te komen, zonder dat je er weer uit kunt komen. Als je er eenmaal in zit, en je heli gaat kapot, kom je er nooit meer uit, tenzij je zelfmoord pleegt of het spel opnieuw opstart. Dus, vraag voor $NeoSyp$

Geplaatst:
Ok, hier komt hij:

Waar zie je zo'n 100 keer de zelfde auto geparkeerd staan?

Bij dat kantoortje van Ken Rosenburg???

Het is best moeilijk want die auto's spawnen steeds verschillend (ook in de rest van vc geloof ik)

Geplaatst:

Nee, ik bedoel niet dat dezelfde auto daar 100 keer staat (oftewel steeds respawnt ofzo)

maar dat je zo'n 100 keer dezelfde auto bij elkaar ziet staan.

TIP: De auto's zijn nep..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...