Basssss Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Of bedoelde je dat ik het goed had met dat laggende icoontje Dat is VCS, die tellen hier niet aan mee. 2 op het strand, 1 in de vuurtoren, 2 bij de strandhuizen. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 2 dan? 2 is goed. Als je hier kijkt zie je dat er 2 op het strand liggen. Die van de vuurtoren is net buiten het strand Reageren
Tieess Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 2 dan? 2 is goed. Als je hier kijkt zie je dat er 2 op het strand liggen. Die van de vuurtoren is net buiten het strand Je hebt wel gelijk, maarja, dan moet je wel zeer precies zijn.. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik ben nou eenmaal precies... Geintje De nieuwe vraag: Op welke 2 films is het Bankjob Outfit gebaseerd? Reageren
Basssss Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik ben nou eenmaal precies... GeintjeDe nieuwe vraag: Op welke 2 films is het Bankjob Outfit gebaseerd? Het masker van Friday the 13th en de rest van de kleding kunnen verwijzen naar Michael Myers uit de Halloween films. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Het masker van Friday the 13th en de rest van de kleding kunnen verwijzen naar Michael Myers uit de Halloween films. Jep, jij bent! Reageren
Basssss Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 De eerst volgende die antwoord mag. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ok Hoeveel bomen staan er in Vice City? Struiken en planten niet meegerekend Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 OkHoeveel bomen staan er in Vice City? Struiken en planten niet meegerekend Ow tube.... Dan moet ik eens ff gaan tellen Reageren
Tieess Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Hoeveel bomen staan er in Vice City? Struiken en planten niet meegerekend Heb je ze zelf al wel eens geteld? Zo ja: Zoek een leven gast! Nee geintje. Maar ik ga al die bomen echt niet tellen. Ik heb wel wat beters te doen! >>> Door HerrieM: Als je geen serieus antwoord geeft, hoef je dus ook niet te reageren. Dit geldt voor iedereen...<<< Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik doe een nieuwe vraag want mijn vorige was een beetje lullig In Keep Your Friends Close zegt Sonny Forelli: What did you think, Tommy? Did you think I'd take the fake money and run away with my tail between my legs?" Wat is Tommy's reactie hierop? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Nee, dat is daar voor. Het is het allerlaatste wat Tommy zegt, en het allerlaatste wat gezegd wordt voor de missie start. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 "No. I just wanted to piss you off before I kill you." Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Helemaal goed, volgende voor Hanneswasco. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.