Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Op wikiGTA staat dat dat per GTA verschillend is in de missie Boomshine Saigon verliest hij zijn rechter arm maar in de Missie Arm Shortage Mist hij zijn linkerarm. Een fout van R* dus. Maar ik heb het volledige andwoordt ^_^

Maar dit is toch de Vice City quiz. Daar is helemaal geen missie die Arm Shortage heet. Dat is dan vast in Vice City Stories, of niet? Die missie heeft er dus eigenlijk niks mee te maken. Maarja, jij hebt het dan wel volledig, maar het heeft er eigenlijk niets mee te maken. Dus eigenlijk vind ik dan dat jij het fout hebt. Maar hackman zegt dat jij mag...

Bewerkt: door Tieess
  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

tiesss bedankt dat je zo sportief bent ^_^

Waarom is Victor Vance doodgeschoten zoals te zien is in het introductie filmpje?

Op wikiGTA staat dat dat per GTA verschillend is in de missie Boomshine Saigon verliest hij zijn rechter arm maar in de Missie Arm Shortage Mist hij zijn linkerarm. Een fout van R* dus. Maar ik heb het volledige andwoordt ^_^

Maar dit is toch de Vice City quiz. Daar is helemaal geen missie die Arm Shortage heet. Dat is dan vast in Vice City Stories, of niet? Die missie heeft er dus eigenlijk niks mee te maken. Maarja, jij hebt het dan wel volledig, maar het heeft er eigenlijk niets mee te maken. Dus eigenlijk vind ik dan dat jij het fout hebt. Maar hackman zegt dat jij mag...

Lol, als Phil in VCS zijn arm kwijt zou raken, heeft ie hem zeker ineens weer 2 jaar later. Ook echt hé

Edit:oei! vraag gesteld over VCS! sorry! kijk naar me post voor de goede vraag.

Bewerkt: door Cuban Gangster

Omdat Sunny ze in de val heeft gelokt...

Edit: Dit gaat wel redelijk over VC...

Bewerkt: door hackman

oke van wie komt de uitspraak no time for coffee beside I just had one ook de naam van de missie en wanneer dat word gezegt :tu::tu:

Bewerkt: door cj101
Geplaatst:
oke van wie komt de uitspraak no time for coffee beside I just had one ook de naam van de missie en wanneer dat word gezegt :tu::tu:

Je mag maaer 1 vraag stellen... dit zijn er drie

Geplaatst:

Je mag maaer 1 vraag stellen... dit zijn er drie

het is maar 1 vraag,en die bestaat uit meerdere delen ;)

bedankt bossinkje en dus noch steeds de zelfde vraag zie niet de vorige post maar die daarvoor van mij

edit geen dank

Bewerkt: door cj101

Gokje:

Mercedes in de missie Love Juice en ze zegt het tegen Tommy als ze de Recording Studio binnen gaat... :bonk:

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

"Love Juice" is een missie van "Love Fist", Mercedes krijg je niet te zien in deze missie... Tenminste dat dacht ik...

Ik weet het: in de missie Trojan Voodoo door Umberto, (bijna) aan het begin van het voorfilmpje.

Bewerkt: door Black Admiral

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...