Tieess Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Op wikiGTA staat dat dat per GTA verschillend is in de missie Boomshine Saigon verliest hij zijn rechter arm maar in de Missie Arm Shortage Mist hij zijn linkerarm. Een fout van R* dus. Maar ik heb het volledige andwoordt Maar dit is toch de Vice City quiz. Daar is helemaal geen missie die Arm Shortage heet. Dat is dan vast in Vice City Stories, of niet? Die missie heeft er dus eigenlijk niks mee te maken. Maarja, jij hebt het dan wel volledig, maar het heeft er eigenlijk niets mee te maken. Dus eigenlijk vind ik dan dat jij het fout hebt. Maar hackman zegt dat jij mag... Bewerkt: 14 april 2008 door Tieess Reageren
Nissan Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) tiesss bedankt dat je zo sportief bent Waarom is Victor Vance doodgeschoten zoals te zien is in het introductie filmpje? Op wikiGTA staat dat dat per GTA verschillend is in de missie Boomshine Saigon verliest hij zijn rechter arm maar in de Missie Arm Shortage Mist hij zijn linkerarm. Een fout van R* dus. Maar ik heb het volledige andwoordt Maar dit is toch de Vice City quiz. Daar is helemaal geen missie die Arm Shortage heet. Dat is dan vast in Vice City Stories, of niet? Die missie heeft er dus eigenlijk niks mee te maken. Maarja, jij hebt het dan wel volledig, maar het heeft er eigenlijk niets mee te maken. Dus eigenlijk vind ik dan dat jij het fout hebt. Maar hackman zegt dat jij mag... Lol, als Phil in VCS zijn arm kwijt zou raken, heeft ie hem zeker ineens weer 2 jaar later. Ook echt hé Edit:oei! vraag gesteld over VCS! sorry! kijk naar me post voor de goede vraag. Bewerkt: 14 april 2008 door Cuban Gangster Reageren
Basssss Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Het gaat hier over VC en niet over VCS dacht ik. Reageren
Hackman Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Omdat Sunny ze in de val heeft gelokt... Edit: Dit gaat wel redelijk over VC... Bewerkt: 15 april 2008 door hackman Reageren
cj101 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 omdat hij diaz in de steek heeft gelaten en dat kwam hem duur te staan Reageren
cj101 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) oke van wie komt de uitspraak no time for coffee beside I just had one ook de naam van de missie en wanneer dat word gezegt Bewerkt: 15 april 2008 door cj101 Reageren
Nissan Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 oke van wie komt de uitspraak no time for coffee beside I just had one ook de naam van de missie en wanneer dat word gezegt Je mag maaer 1 vraag stellen... dit zijn er drie Reageren
cj101 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) dat word wel vaker gedaan Bewerkt: 15 april 2008 door cj101 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 oke van wie komt de uitspraak no time for coffee beside I just had one ook de naam van de missie en wanneer dat word gezegt Je mag maaer 1 vraag stellen... dit zijn er drie het is maar 1 vraag,en die bestaat uit meerdere delen Reageren
cj101 Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) bedankt bossinkje en dus noch steeds de zelfde vraag zie niet de vorige post maar die daarvoor van mij edit geen dank Bewerkt: 15 april 2008 door cj101 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Graag gedaan Ik weet het antwoord zelf niet.. Reageren
Basssss Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) oke van wie komt de uitspraak no time for coffee beside I just had one ook de naam van de missie en wanneer dat word gezegt Gokje: Mercedes in de missie Love Juice en ze zegt het tegen Tommy als ze de Recording Studio binnen gaat... Bewerkt: 15 april 2008 door Basssss Reageren
Hackman Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 "Love Juice" is een missie van "Love Fist", Mercedes krijg je niet te zien in deze missie... Tenminste dat dacht ik... Reageren
Black Admiral Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) Ik weet het: in de missie Trojan Voodoo door Umberto, (bijna) aan het begin van het voorfilmpje. Bewerkt: 15 april 2008 door Black Admiral Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.