Jump to content

GTA Vice City Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    449

  • NandroDavids

    222

  • Basssss

    169

  • bigG

    126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is dus inderdaad aan mij.

Als eerste wil ik jullie erop wijzen dat er hier maximum 3 berichten, per persoon per dag mogen gepost worden. Jullie zitten al ver over deze limiet. Dit zal waarschijnlijk als moderatorgedrag over komen, maar HerrieM is ziek, en die kan jullie er dus niet op wijzen. Daarnaast heeft Dutchy dit enkele dagen geleden al gezegt.

Nouja, ik stel dus maar even een vraag. Waar kan je onderstaande schilderijen/foto's in GTA Vice City terug vinden?

Ze hangen niet zo vlak naast elkaar, maar er zit een kleine ruimte tussen.

Als tip zeg ik nog even dat deze zich op het westelijke eiland bevinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, ik stel dus maar even een vraag. Waar kan je onderstaande schilderijen/foto's in GTA Vice City terug vinden?

Ze hangen niet zo vlak naast elkaar, maar er zit een kleine ruimte tussen.

Als tip zeg ik nog even dat deze zich op het westelijke eiland bevinden.

Deze hangen in de Ammunation van Downtown, in het gangetje tussen de winkel zelf en de schietbaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, ik stel dus maar even een vraag. Waar kan je onderstaande schilderijen/foto's in GTA Vice City terug vinden?

Ze hangen niet zo vlak naast elkaar, maar er zit een kleine ruimte tussen.

Als tip zeg ik nog even dat deze zich op het westelijke eiland bevinden.

Plaatje

Deze hangen in de Ammunation van Downtown, in het gangetje tussen de winkel zelf en de schietbaan. :)

Dat is onmiddellijk helemaal correct! ;)

Volgende vraag voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, ik stel dus maar even een vraag. Waar kan je onderstaande schilderijen/foto's in GTA Vice City terug vinden?

Ze hangen niet zo vlak naast elkaar, maar er zit een kleine ruimte tussen.

Als tip zeg ik nog even dat deze zich op het westelijke eiland bevinden.

Plaatje

Deze hangen in de Ammunation van Downtown, in het gangetje tussen de winkel zelf en de schietbaan. :)

Dat is onmiddellijk helemaal correct! ;)

Volgende vraag voor jou.

Was het even vergeten...

Moeilijk?: Via welke manier zul je zonder politiepakje in de legerbasis kunnen staan zonder dat je beschoten word?

Edit: Natuurlijk zonder MOD's of cheats. ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk?: Via welke manier zul je zonder politiepakje in de legerbasis kunnen staan zonder dat je beschoten word?

Achter de Tralies waar de Hunter staat? ^_^

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de naam van de gene die het GTA lettertype heeft ontworpen die vanaf GTA III werd gebruikt voor het logo, en wat is er voor iets bijzonders aan het lettertype, dus bij één letter/letters?. En waarom nou precies die letter(s)?

Bewerkt: door Tieess
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de naam van de gene die het GTA lettertype heeft ontworpen die vanaf GTA III werd gebruikt voor het logo, en wat is er voor iets bijzonders aan het lettertype, dus bij één letter/letters?. En waarom nou precies die letter(s)?

De ontwerper is Ray Larabie,en de R is bijzonder,omdat de R van Rockstar is..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de naam van de gene die het GTA lettertype heeft ontworpen die vanaf GTA III werd gebruikt voor het logo, en wat is er voor iets bijzonders aan het lettertype, dus bij één letter/letters?. En waarom nou precies die letter(s)?

De ontwerper is Ray Larabie, de letters L en R hebben een tweede versie met een langer stuk aan de onderkant van de letters. Het zijn waarscheinlijk die letters omdat het de initialen zijn van Ray Larabie.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de naam van de gene die het GTA lettertype heeft ontworpen die vanaf GTA III werd gebruikt voor het logo, en wat is er voor iets bijzonders aan het lettertype, dus bij één letter/letters?. En waarom nou precies die letter(s)?

De ontwerper is Ray Larabie, de letters L en R hebben een tweede versie met een langer stuk aan de onderkant van de letters. Het zijn waarscheinlijk die letters omdat het de initialen zijn van Ray Larabie.

GOED!

:tu:

Jij mag de volgende vraag stellen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...