cj101 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 nee hij is voor hanneswasco die was iets eerder Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Het is dus inderdaad aan mij. Als eerste wil ik jullie erop wijzen dat er hier maximum 3 berichten, per persoon per dag mogen gepost worden. Jullie zitten al ver over deze limiet. Dit zal waarschijnlijk als moderatorgedrag over komen, maar HerrieM is ziek, en die kan jullie er dus niet op wijzen. Daarnaast heeft Dutchy dit enkele dagen geleden al gezegt. Nouja, ik stel dus maar even een vraag. Waar kan je onderstaande schilderijen/foto's in GTA Vice City terug vinden? Ze hangen niet zo vlak naast elkaar, maar er zit een kleine ruimte tussen. Als tip zeg ik nog even dat deze zich op het westelijke eiland bevinden. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 nee hij is voor hanneswasco die was iets eerder Sorry, je hebt gelijk. Ik zag hem even niet. Reageren
Basssss Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Nouja, ik stel dus maar even een vraag. Waar kan je onderstaande schilderijen/foto's in GTA Vice City terug vinden?Ze hangen niet zo vlak naast elkaar, maar er zit een kleine ruimte tussen. Als tip zeg ik nog even dat deze zich op het westelijke eiland bevinden. Deze hangen in de Ammunation van Downtown, in het gangetje tussen de winkel zelf en de schietbaan. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Nouja, ik stel dus maar even een vraag. Waar kan je onderstaande schilderijen/foto's in GTA Vice City terug vinden?Ze hangen niet zo vlak naast elkaar, maar er zit een kleine ruimte tussen. Als tip zeg ik nog even dat deze zich op het westelijke eiland bevinden. Plaatje Deze hangen in de Ammunation van Downtown, in het gangetje tussen de winkel zelf en de schietbaan. Dat is onmiddellijk helemaal correct! Volgende vraag voor jou. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Nouja, ik stel dus maar even een vraag. Waar kan je onderstaande schilderijen/foto's in GTA Vice City terug vinden?Ze hangen niet zo vlak naast elkaar, maar er zit een kleine ruimte tussen. Als tip zeg ik nog even dat deze zich op het westelijke eiland bevinden. Plaatje Deze hangen in de Ammunation van Downtown, in het gangetje tussen de winkel zelf en de schietbaan. Dat is onmiddellijk helemaal correct! Volgende vraag voor jou. Was het even vergeten... Moeilijk?: Via welke manier zul je zonder politiepakje in de legerbasis kunnen staan zonder dat je beschoten word? Edit: Natuurlijk zonder MOD's of cheats. Bewerkt: 18 april 2008 door Basssss Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Moeilijk?: Via welke manier zul je zonder politiepakje in de legerbasis kunnen staan zonder dat je beschoten word? Achter de Tralies waar de Hunter staat? Bewerkt: 18 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Basssss Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Moeilijk?: Via welke manier zul je zonder politiepakje in de legerbasis kunnen staan zonder dat je beschoten word? Achter de Tralies waar de Hunter staat? Fout! Reageren
Tieess Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Als je de rampage naast de legerbasis start zijn er geen soldaten meer op de legerbasis. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Als je de rampage naast de legerbasis start zijn er geen soldaten meer op de legerbasis. GOED!!! Jij bent. Reageren
Tieess Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Wat is de naam van de gene die het GTA lettertype heeft ontworpen die vanaf GTA III werd gebruikt voor het logo, en wat is er voor iets bijzonders aan het lettertype, dus bij één letter/letters?. En waarom nou precies die letter(s)? Bewerkt: 18 april 2008 door Tieess Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Wat is de naam van de gene die het GTA lettertype heeft ontworpen die vanaf GTA III werd gebruikt voor het logo, en wat is er voor iets bijzonders aan het lettertype, dus bij één letter/letters?. En waarom nou precies die letter(s)? De ontwerper is Ray Larabie,en de R is bijzonder,omdat de R van Rockstar is.. Reageren
Tieess Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 FOUT! Een deel van je antwoord is goed. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Wat is de naam van de gene die het GTA lettertype heeft ontworpen die vanaf GTA III werd gebruikt voor het logo, en wat is er voor iets bijzonders aan het lettertype, dus bij één letter/letters?. En waarom nou precies die letter(s)? De ontwerper is Ray Larabie, de letters L en R hebben een tweede versie met een langer stuk aan de onderkant van de letters. Het zijn waarscheinlijk die letters omdat het de initialen zijn van Ray Larabie. Reageren
Tieess Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Wat is de naam van de gene die het GTA lettertype heeft ontworpen die vanaf GTA III werd gebruikt voor het logo, en wat is er voor iets bijzonders aan het lettertype, dus bij één letter/letters?. En waarom nou precies die letter(s)? De ontwerper is Ray Larabie, de letters L en R hebben een tweede versie met een langer stuk aan de onderkant van de letters. Het zijn waarscheinlijk die letters omdat het de initialen zijn van Ray Larabie. GOED! Jij mag de volgende vraag stellen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.