Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is inderdaad een jaar na Grand Theft Auto III uitgebracht. Maar dat wil niet zeggen dat ze zo lang aan de game hebben gewerkt na de release van Grand Theft Auto III, het antwoord is dan ook fout.

Bewerkt: door TalkingPear
  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat is inderdaad wat ik (ongeveer, kan een paar dagen/weken anders zijn) wilde horen, jij mag de volgende vraag verzinnen.

Geplaatst:

Hmm, ik ben niet goed in het verzinnen van echt goede vragen, maar laten we eens proberen.

"Vertel mij eens hoe je in de missie "Back Alley Brawl" aan de telefoon kunt geraken zonder je handen vuil te maken aan de kok?"

Geplaatst:

Door met een auto op de kok af te rijden, en eruit te springen. Dan springt heel even de cutscene aan, en zie je je wagen de kok overrijden. Dan kun je de telefoon oppakken :D.

In your face Lenny, beetje mijn manier voor een quiz vraag gebruiken :7

Geplaatst:

Eigelijk moet je er niet eens uitspringen, maar het antwoord is juist, volgende voor jou!

En jij hebt helemaal geen patent op een soort van vragen stellen, dus deal with it :7

Geplaatst:

Tottemet GTA Vice City hebben er nooit echte personages in de game gezeten. Vice City heeft er 2, heel dicht bij elkaar. Wie zijn dit en waar kun je ze vinden?

Alvast een hint, het zijn NIET te Vice Squad agenten in hun Cheetah.

Geplaatst:

Tottemet GTA Vice City hebben er nooit echte personages in de game gezeten. Vice City heeft er 2, heel dicht bij elkaar. Wie zijn dit en waar kun je ze vinden?

Alvast een hint, het zijn NIET te Vice Squad agenten in hun Cheetah.

Bedoel je hiermee NPC's of ook radio DJ's?

Geplaatst:

Nope, want Lazlow zat al in GTA III. Cousin Ed kan ik best goedrekenen, maar ik kan je verzekeren dat je op die manier de 2e persoon nooit gaat raden :7.

Geplaatst:

In mijn beeld staan die in Vice City nou niet bepaald dicht bij elkaar, dat is dus fout.

Hint: je kan 't antwoord vinden op 't Mainland :D.

Geplaatst:

Bedoel je Harry en Lee? Twee leden van de Forelli Familie die tijdens de deal worden neergeschoten. (Harry Lee was een sheriff in Louisiana )

• 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Bedoel je Harry en Lee? Twee leden van de Forelli Familie die tijdens de deal worden neergeschoten. (Harry Lee was een sheriff in Louisiana )

Deze! Sorry dat ik zo laat ben :7.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...