Jump to content

GTA Vice City Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    449

  • NandroDavids

    222

  • Basssss

    169

  • bigG

    126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Colonel Cortez, Mercedes, Candy Suxxx, Kent Paul, Avery Carrington, Donald Love, Ricardo Diaz, Stephen Scott, Jezz Torrent; 9 als ik het goed heb.

Daar kunnen volgende namen nog bij: BJ Smith en Gonzalez. Hoewel je met deze laatste niet echt een gesprek hebt. Donald Love spreek je trouwens ook niet in persoon als ik het goed heb. Dan moet het juiste antwoord het volgende zijn:

Colonel Cortez, Mercedes, Candy Suxxx, Kent Paul, Avery Carrington, Ricardo Diaz, Stephen Scott, Jezz Torrent, BJ Smith (en Gonzalez).

Link to comment
Delen op andere websites

Colonel Cortez, Mercedes, Candy Suxxx, Kent Paul, Avery Carrington, Donald Love, Ricardo Diaz, Stephen Scott, Jezz Torrent; 9 als ik het goed heb.

Daar kunnen volgende namen nog bij: BJ Smith en Gonzalez. Hoewel je met deze laatste niet echt een gesprek hebt. Donald Love spreek je trouwens ook niet in persoon als ik het goed heb. Dan moet het juiste antwoord het volgende zijn:

Colonel Cortez, Mercedes, Candy Suxxx, Kent Paul, Avery Carrington, Ricardo Diaz, Stephen Scott, Jezz Torrent, BJ Smith (en Gonzalez).

Dat laatste rijtje van 10 had ik ook inderdaad. Donald Love spreek je niet, en met Gonzalez heb je een korte woordenwisseling, dus die telt wel. Volgende voor jou! :)

Link to comment
Delen op andere websites

In de openingsscene van Two Bit Hit zit Donald Love in de auto bij Avery. Op een gegeven moment zegt Donald wat, maar wordt hij afgekapt door Avery. Het is niet veel, maar het is wat.

Die bedoel je, en ja, die heb ik uiteraard even bekeken voordat ik m'n vraag stelde. Donald zegt geen compleet woord, en Tommy zegt niets tegen Donald. Dat is niet 'iemand spreken', waar de vraag om draaide ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kom ik om de hoek met een instappertje voor nieuwe quizzers, een wat makkelijkere vraag zodat nog onbekende quizspelers wellicht een kans zien om mee te doen. ;)

Filmmaker Quentin Tarantino en gamemaker Rockstar Games hebben nogal eens dezelfde acteurs gebruikt in hun producten. (Ik ben fan van beide :puh: ) Noem twee van deze acteurs.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, beide niet correct.

Ik zie overigens dat ik een kleine fout heb gemaakt.. Één van de twee acteurs is namelijk voice actor in VCS en niet in VC.

Een antwoord waarin tenminste de VC voice actor zit die ook een film met Tarantino heeft gedaan reken ik goed, wie de tweede uit VCS ook weet pakt de bonus. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Was het diegene die jij ook bedoelde, of waren er meer mogelijkheden uit Vice City? :)

Anyway:

In een van de cutscenès van de missies van Colonel Cortez zien we dat er voor hem een dier op een schaal ligt. Hij biedt dit ook aan Tommy aan.

De vraag: Om welke missie gaat dit, om wat voor dier gaat het & welk deel van het dier biedt hij aan Tommy aan.

(Ik weet niet of er meer dieren voorkomen in andere cutscenes, als dit wel zo is wil ik het antwoord horen waarin hij dus een stukje aanbied en welke over een deel van het lichaam van het dier gaat)

Bewerkt: door KaufmanCabs
Link to comment
Delen op andere websites

Was het diegene die jij ook bedoelde, of waren er meer mogelijkheden uit Vice City? :)

Anyway:

In een van de cutscenès van de missies van Colonel Cortez zien we dat er voor hem een dier op een schaal ligt. Hij biedt dit ook aan Tommy aan.

De vraag: Om welke missie gaat dit, om wat voor dier gaat het & welk deel van het dier biedt hij aan Tommy aan.

(Ik weet niet of er meer dieren voorkomen in andere cutscenes, als dit wel zo is wil ik het antwoord horen waarin hij dus een stukje aanbied en welke over een deel van het lichaam van het dier gaat)

Is dat niet een kreeft (in de eerste missie op die jacht) :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...