ERRWINS Geplaatst: 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2014 Dat het mogelijk niet waar is Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Wat staat er op het kenteken van de Love Fist stretch? Reageren
Nissan Geplaatst: 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 Waar in Vice City zijn er allemaal lijken te vinden? Ik geef vast een hint, ééntje kom je in de gewone wereld niet tegen. Reageren
Baffie Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2014 Wat een vulgaire vraag. Vele antwoorden volgensmij. Namelijk overal op straat wanneer je personen om het leven brengt. In Saint Mark Bistro's zie je er één aan de muur hangen, maar dat is natuurlijk weer niet in Vice City maar Liberty City om precies te zijn. Verder lagen er op de bodem van het water volgensmij ook nog wel eens objecten die niet helemaal meer naar behoren werkten dacht ik. Te weten bij Washington Beach en Prawn Island. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Ik gok 3. de 2 wat Baffie opnoemde en het skelet (niet echt een lijk maargoed) achter Romero's Funeral ? Het lijk wat zich buiten de wereld zou moeten liggen weet ik niks vanaf.. Reageren
RUBENN Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Wellicht dat je met 'buiten de wereld' Appartment 3C bedoelt? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 In apartment 3c ligt geen lijk enkel het bloed aan de muur. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 In zee met betonblokken aan hun benen en een skelet op het 2e eiland ergens achter een slager Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 In de gewone wereld bedoelt ie denk ik interiors zoals het podium van Love Fist. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Exact. het is één plek, maar toch niet. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Misschien Romero's Butcher and Funeraria. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Exact. het is één plek, maar toch niet. Bedoel je daarmee dat de interior en het gebouw waar het bijhoort, niet op 1 plek zitten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.