Jump to content

GTA Vice City Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    449

  • NandroDavids

    222

  • Basssss

    169

  • bigG

    126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pizzaatje bestellen

Wat ben jij toch een droogkloot, zeg. :schater:

On-topic; Het meest voordehandliggende wat je kunt doen is volgens mij naar 'n plaatselijke eetkraampje gaan om vervolgens je health-balk tot 't

maximale aan te vullen, alhoewel het je eetlust maar nauwelijks verminderd. Trouwens, ik had het gehele internet afgestruind naar de desbetreffende

personage, alleen ik kon helemaal niets vinden daarover. :? Weet je héél zeker dat 'ie bestaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Het personage (geen mens) wordt alleen bij de naam genoemd en zit niet in een missie of iets. Waar en op welke manier laat ik nog even daar buiten, dat vertel ik later als jullie er echt niet uit komen. Ook dit antwoord is fout, iedere vorm van een eettent opzoeken en zo je weer aansterken is fout. ;)

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien niemand anders met het juiste antwoord komt aanzetten waag ik graag een poging. Wanneer Max de hond twee weken niet gegeten heeft moet je hem in de koelkast of vriezer stoppen en vervolgens Pet Stuffers bellen. In minder dan een week komen ze hem ophalen en binnen de maand is hij terug zo goed als nieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...