Bassieboy35 Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Die in saint mark bistro aan de vleeshaak, in de zee met beton schoenen & het skelet achter de begrafenis winkel? + Carnicero Romero Family Butchers? Reageren
Nissan Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Zal even eerlijk zijn, dat was eigenlijk niet degene die ik zocht, maar ik ben vergeten welke het wel was Jij krijgt de vraag Bassieboy. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Haha, dankjewel! Deze vraag gaat, ondanks dat jouw naam er in zit, niet over jou. Ene Max heeft twee weken niet gegeten. Wat is de oplossing voor dit probleem? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Pizzaatje bestellen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Dat kan ik helaas niet goed rekenen, er is een specifieke oplossing voor te vinden. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Pizzaatje bestellen Wat ben jij toch een droogkloot, zeg. On-topic; Het meest voordehandliggende wat je kunt doen is volgens mij naar 'n plaatselijke eetkraampje gaan om vervolgens je health-balk tot 't maximale aan te vullen, alhoewel het je eetlust maar nauwelijks verminderd. Trouwens, ik had het gehele internet afgestruind naar de desbetreffende personage, alleen ik kon helemaal niets vinden daarover. Weet je héél zeker dat 'ie bestaat? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 (bewerkt) Het personage (geen mens) wordt alleen bij de naam genoemd en zit niet in een missie of iets. Waar en op welke manier laat ik nog even daar buiten, dat vertel ik later als jullie er echt niet uit komen. Ook dit antwoord is fout, iedere vorm van een eettent opzoeken en zo je weer aansterken is fout. Bewerkt: 9 januari 2016 door Bassieboy35 Reageren
Svenie Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Aangezien niemand anders met het juiste antwoord komt aanzetten waag ik graag een poging. Wanneer Max de hond twee weken niet gegeten heeft moet je hem in de koelkast of vriezer stoppen en vervolgens Pet Stuffers bellen. In minder dan een week komen ze hem ophalen en binnen de maand is hij terug zo goed als nieuw. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Klopt, volgende voor jou! Reageren
Svenie Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Wanneer zal Konstantinos Smith stoppen met het dragen van zwarte kleding? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Iets met een andere kleur, maar weet niet meer precies wat. Reageren
Svenie Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Iets met een andere kleur, maar weet niet meer precies wat. Je zit in de goede richting, maar je kunt hopelijk begrijpen dat ik dit antwoord niet goed kan keuren. Misschien dat iemand hiermee wel tot het exacte antwoord kan komen? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Als er iets komt wat donkerder is. Reageren
Svenie Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Als er iets komt wat donkerder is. Dat is inderdaad het juiste antwoord. Volgende vraag voor jou Sir Ballas. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 De volgende die wil mag een vraag stellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.