Svenie Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Geplaatst: 16 februari 2016 De naam van één van de drie personen zouden jullie toch moeten kunnen raden, aangezien de persoon in kwestie in een van de eerste missies door Tommy wordt omgelegd. De andere twee namen worden inderdaad niet ingame vermeld, maar kunnen wel ergens anders worden teruggevonden. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Geplaatst: 16 februari 2016 (bewerkt) Verdomme, wat een vraag zeg.. Hmm.. Laat ik maar dan is 'n gokje wagen; Leo Teal, Eugene én nog een naderhand te noemen lid waarvan ik de naam niet weet. Maar waar ik sowieso zeker van ben is dat één lid daarvan een snor heeft. Bewerkt: 16 februari 2016 door .PhoeniX. Reageren
Svenie Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Geplaatst: 16 februari 2016 Verdomme, wat een vraag zeg.. Hmm.. Laat ik maar dan is 'n gokje wagen; Leo Teal, Eugene én nog een naderhand te noemen lid waarvan ik de naam niet weet. Maar waar ik sowieso zeker van ben is dat één lid daarvan een snor heeft. Het hoeven niet altijd eenvoudige vragen te zijn toch? Die twee namen reken ik alvast goed. Vreemd dat je de derde niet hebt vermeld, aangezien het de enige naam is die zowel aan Leo Teal als Eugene kan gelinkt worden. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Geplaatst: 16 februari 2016 Leo Teal, Eugene en Moweesha Reageren
Svenie Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Geplaatst: 16 februari 2016 Dat is inderdaad het volledige juiste antwoord. Volgende voor Sir_Ballas. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 18 februari 2016 Rapport Geplaatst: 18 februari 2016 De volgende die wil mag een vraag stellen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 februari 2016 Rapport Geplaatst: 18 februari 2016 Welke film is 'Rated R for Retarded'? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Is dat toevallig 'Knife after Dark'? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Is dat toevallig 'Knife after Dark'? Jazeker, jij mag verder! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 februari 2016 Rapport Geplaatst: 20 februari 2016 Hoe heet de burgemeesterskandidaat die twee leventjes leidt? Reageren
Svenie Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Na meer dan drie dagen nog steeds geen nieuwe opgave. Bij deze gaat de vraag over naar de volgende persoon die hier een bezoekje brengt en bereid is om er eentje te posten. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 maart 2016 Rapport Geplaatst: 4 maart 2016 Bij welk bedrijf moet je je beste vriend opsturen om hem te laten 'vereeuwigen'? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.