Baffie Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 Is de Vice City Quiz dan echt zo aan z'n einde gekomen? Mag misschien ook wel zo'n 14 jaar nadat het spel is uitgekomen. Zijn er überhaupt nog mensen die het spel nog spelen waar ik tien jaar geleden nog verslaafd aan was? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 juli 2016 Rapport Geplaatst: 9 juli 2016 (bewerkt) Is de Vice City Quiz dan echt zo aan z'n einde gekomen? Mag misschien ook wel zo'n 14 jaar nadat het spel is uitgekomen. Zijn er überhaupt nog mensen die het spel nog spelen waar ik tien jaar geleden nog verslaafd aan was? ja. Vice city is love, vice city is life.OT: the malibu club Bewerkt: 9 juli 2016 door Danger_dog_guy_7 Reageren
-Pietelientje Geplaatst: 10 juli 2016 Rapport Geplaatst: 10 juli 2016 Er zijn zeker nog mensen die spelen, waaronder ondergetekende ! Ben een paar dagen weer begonnen met mijn oude verslaving en zo hier terrecht gekomen. Ik hoop dus ook echt dat we nog doorkunnen met de quiz, voor de mensen die nog wel mee willen doen. Misschien een nieuwe vraag en dan verder kijken? Ik doe fanatiek mee haha Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 december 2016 Rapport Geplaatst: 2 december 2016 Om te voorkomen dat dit een beetje ontspoort een nieuwe vraag: Waar had Ted last van? Reageren
-Pietelientje Geplaatst: 12 december 2016 Rapport Geplaatst: 12 december 2016 Hoeveel verschillende zinnen kan de Domestobot zeggen? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Hoeveel verschillende zinnen kan de Domestobot zeggen? Deze vraag behoort niet toe aan GTA Vice City maar aan Vice City Stories. Hij telt dus niet. Even een nieuwe vraag aub. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Er is een reclame van de domestobot in vc, dus hij telt wel. Ot: 10 zinnen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Er is een reclame van de domestobot in vc, dus hij telt wel. My fault Reageren
-Pietelientje Geplaatst: 14 december 2016 Rapport Geplaatst: 14 december 2016 Sir Ballas heeft gelijk ! Volgende voor jou Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Ik heb sir_ballas een bericht gestuurd en hij heeft mij de beurt gegeven. Dus bij deze: Wie is Martha en wat is over haar bekend? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Verkiezingskandidaat Alex Shrub wilt dat Candy Suxx hem Martha noemt. Het is geen vrouw, maar een man. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 januari 2017 Rapport Geplaatst: 12 januari 2017 Reken ik goed Reageren
-Pietelientje Geplaatst: 1 februari 2017 Rapport Geplaatst: 1 februari 2017 Iemand ? een vraag? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.