Baffie Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Ik snap niet waar jullie telkens de Freeway vandaan halen, je moet er gewoon vanuit gaan dat je er te voet komt, en als je dán Mercedes weg moet brengen welke auto's er staan. Trouwens, need my speed, heel leuk dat je die lijst van www.*********.com (is reclame, maar ik herken de lijst) hebt gehaald, maar er zijn ook nog voertuigen waar je maar in je eentje in kunt... En de RC voertuigen ook nog. Maar goed, we moeten de bevestiging afwachten van The Outlaw, mijn lijst was in ieder geval: Stretch Infernus Banshee Cheetah Misschien een leuk feitje over de Stretch: Zowel Avery Carrington als Candy Suxxx zijn aanwezig op The Party, maar ze hebben allebei een andere kleur Limo, van wie ís die Stretch dan eigenlijk... MClaw: Geen reclame, ik kon er nog uit opmaken wat de link was. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 heb het spel even opnieuw opgestart en idd kwam ik erachter dat er geen freeway bij was, voortaan moet ik even de missie zelf checken voordat ik vragen stel. Nogmaals mijn excuses maar Vice city Expert Baffie mag de volgende doen Reageren
Baffie Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Jippie, nou, de volgende vraag is: Hoe heten de twee andere gangsters die ook in het begin worden doodgeschoten? De twee die ook bij Ken Rosenberg in de auto stappen in In the beginning... maar worden doodgeschoten in de hinderlaag. Hoe heten die? Níét in de walkthrough kijken! Reageren
need my speed Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) Victor Vance en een of andere Forelli. Bewerkt: 12 mei 2005 door need my speed Reageren
Arjen Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Níét in de walkthrough kijken! Nou je het zegt.. :lol: Dat zijn toch gangsters van Forelli? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 als tommy belt met sonny zegt hij : the deal was an ambush, harry and lea are dead ze heten dus harry en lea Reageren
.Maze. Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 volgens mij waren het harry en leO Reageren
Baffie Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Één naam is goed, de andere niet. Reageren
Baffie Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Ja, die éne letter was het verschil, volgende voor MClaw. Reageren
Arjen Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Vlakbij Sunshine Auto's zit een shop waar je een Schroevendraaier, Chainsaw etc kan kopen. Hoe heet die winkel? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Screw This. Een easter egg als je er zo bij stilstaat. Reageren
Arjen Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Screw This.Een easter egg als je er zo bij stilstaat. Inderdaad.. :lol: Het is wel goed! Your turn. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) Oke Een beetje laat ik weet het. :lol: Welke 2 aradespellen heb je in Vice City? Bewerkt: 23 mei 2005 door BeatboxGamer Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Degenatron & Pogo the Monkey (mijn held :rolleyes: ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.