Equalizer Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Hallo, Ik speel nu een week VCS op de PS2, en wil zo veel mogelijk gedaan hebben voor ik verder ga met ''From zero to hero". Alle races heb ik gedaan, op de Haïti Hover race na, ik kan deze namelijk écht niet vinden. Ik weet dat de Bower in de buurt van de rode brug hoort te liggen, maar ik zie hem niet. Iemand? Alvast bedankt, Equalizer. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Daar is ook een vrij logische verklaring voor, hij spawnd er nog niet. Hij zal er pas staan nadat je de missie 'From zero to hero' hebt gehaald. Dat komt door het feit dat het anders wel erg makkelijk is om naar het volgende eiland te varen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Reageren
Equalizer Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Daar is ook een vrij logische verklaring voor, hij spawnd er nog niet. Hij zal er pas staan nadat je de missie 'From zero to hero' hebt gehaald. Dat komt door het feit dat het anders wel erg makkelijk is om naar het volgende eiland te varen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Óh oke, dan snap ik hem. Ergens anders stond namelijk dat ie vanaf het begin spawnd. Bedankt Reageren
lanceleone Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 (bewerkt) nogmaals sorry voor het angemak :$ :$ Bewerkt: 13 maart 2010 door lanceleone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.