Jump to content

Haïti Hover Race


Equalizer

Recommended Posts

Hallo,

Ik speel nu een week VCS op de PS2, en wil zo veel mogelijk gedaan hebben voor ik verder ga met ''From zero to hero".

Alle races heb ik gedaan, op de Haïti Hover race na, ik kan deze namelijk écht niet vinden. Ik weet dat de Bower in de buurt van de rode brug hoort te liggen, maar ik zie hem niet. :?

Iemand?

Alvast bedankt,

Equalizer.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar is ook een vrij logische verklaring voor, hij spawnd er nog niet. Hij zal er pas staan nadat je de missie 'From zero to hero' hebt gehaald. Dat komt door het feit dat het anders wel erg makkelijk is om naar het volgende eiland te varen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Daar is ook een vrij logische verklaring voor, hij spawnd er nog niet. Hij zal er pas staan nadat je de missie 'From zero to hero' hebt gehaald. Dat komt door het feit dat het anders wel erg makkelijk is om naar het volgende eiland te varen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. ^_^

Óh oke, dan snap ik hem. Ergens anders stond namelijk dat ie vanaf het begin spawnd.

Bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...