Jump to content

Zamg0d VS Puma


NickyHendriks

Recommended Posts

Onderwerp: Laat je tekst Spreken

Soort design: Sig

Size design: 500×150

Render: ja

Animatie:nee

Premade:mag

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking:Je mag elke render gebruiken die je wilt maar onhoud het gaat hier om je Teskt.

TEGEN PUMA!

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel!

EDIT: Je zal wel een paar dagen moeten wachten aangezien ik het druk heb, als je met iemand anders wilt is ook prima, anders zal je moeten wachten ;)

Bewerkt: door QuaZ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel!

EDIT: Je zal wel een paar dagen moeten wachten aangezien ik het druk heb, als je met iemand anders wilt is ook prima, anders zal je moeten wachten ;)

is goed hoor maar wanneer komt je sig?

Ik zou het liefst hebben dat hij er dan morgen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel, tijdje geleden dat ik een battle gedaan heb :7 . Ik werk wel met Paint Shop Pro in plaats van Photoshop, maar ik neem aan dat dat geen probleem is. De sig kan vandaag al klaar zijn, als je wilt.

maakt mij niks uit hoor welk programma je geburikt hoor.

lever hem maar vanavond in als je wilt hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Zamgod, de jouwe is mooi, hij heeft een mooie achtergrond, alleen jammer dat het tekst en een achtergrond is.

Puma, ik vind de tekst grappig, en de man die erbij staat past er goed bij, ikzelf vind de achtergrond niet heel erg mooi, maar misschien heb je voor een rustige thema gekozen.

Ondanks alles, gaat mijn stem naar Puma, al scheelt het heel weinig Zamgod!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze er allebei een beetje saai uitzien. Puma heeft wel een grappige tekst, maar dat is dan ook alles. Zamg0d1 heeft nog een beetje werk besteed aan de achtergrond en de tekst. Dus gaat mijn stem naar zamg0d1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind allebei heel makkelijk gemaakt uit zien maar die van zamg0d1 trekt me meer aan. Want het zwart/wit vs kleuren en ze zijn allebei even simpel dan denk ik dat misschien zamg0d1 kan winnen.

Puma :

Ik snap niet wrm je die render hebt gekozen ? DE achterrgond is simpel gemaakt met een soft brush ofzo. Je tekst is wel mooi en past erbij maar ik vind het jammer dat hebt zo pixelig is.

Zamg0d1 :

Mooie kleuren combinatie , de achtergrond is simpel maar wel mooi ook vanwege de kleuren. Je tekst past er ook heel goed bij en de stroke om je tekst heen is ook mooi.

Jammer puma maar Zamg0d1 is de winnaar !

Link to comment
Delen op andere websites

Zamg0d1

Ik vind jouw tekst helemaal niet 'spreken', of ligt dat aan mij? Je hebt een abstracte achtergrond en daar opgezet: Plz kill me. Maak dan een bijbehorende achtergrond of render want zo laat je je tekst niet 'spreken' (vind ik).

Puma

Redelijke signature, de achtergrond kon iets scherper, de tekst ook, wel een leuke tekst tough D:.

Mijn stem gaat naar Puma

Link to comment
Delen op andere websites

Vote: Puma

Ik vind jullie signatures allebei niet van echt hoog niveau, omdat ze een beetje saai zijn. Bij Puma vind ik de kleuren een beetje te grauw, en bij zamgod past het geheel niet goed bij elkaar. Jullie tekst spreekt wel, maar het resultaat had bij beide sigs veel beter kunnen zijn. Om te beginnen bij Puma; de kleuren vind ik erg eentonig, de tekst is erg grijs en grauw, en er zitten haast geen effecten in. Bij Zamgod is de achtergrond gelukkig iets drukker, maar ook daar vind ik de achtergrond in combinatie met de tekst vloeken. Mijn stem gaat naar Puma ik de tekst daar net iets beter bij de render en de achtergrond vind passen, al vind ik beide sigs niet echt geslaagd :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...